مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

سلام به گیمر ها و دنبال کننده های عزیز و طرفدارای گیم های ترسناک . وبسایت Revil4 یک مرجع تخصصی و بزرگ در زمینه نقد و بررسی و تحلیل جدیدترین اخبار دنیای بازی های ترسناک و راهنمایی و به اشتراک گذاشتن نظرات ، ایده ها و گیمپلی طرفداران و گیمر های هارور هست ..
اگر مطلب ، فن آرت ، و ... برای نمایش در وب با اسم خودتان و نظری در خصوص وب سایت دارید و یا میخواهید به عنوان نویسنده به فعالیت در سایت بپردازید به بخش
" تماس با ما " مراجعه کنید ..

revil4.blog.ir


www.aparat.com/sobhan1408

بیوگرافی لیون اسکات کندی

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲ ب.ظ

http://www.niloblog.com/files/images/rmqhv5hc1tphjxj2xc5m.jpg

 

نام:Leon S. kennedy

تاریخ تولد:1977
قد:178cm
وزن:70kg
گروه خون:A



Resident Evil 2

در سال 1998یک روز قبل از فاجعه راکون،لیان خواب میمونه و برای رفتن به شهر راکون که محل کار جدیدش اون جا بوده دیر میکنه.لباس کارش رو می پوشه و راه می یفته. وقتی که می رسه شب شده بوده و تمام مردم داخل شهر زامبی شده بودند و او بی خبر از همه چیز وارد شهر می شود(توی این قسمت کپکام یک اشتباه بزرگ داره اونم اینه که وقتی که لیان رسید شهر قرنطینه شده بوده و او نمیتونسته وارد شهر شده باشه)وقتی یک گروه زامبی رو که می خواستن به او حمله کنند را می بینه شکه می شود. بعد با کلر آشنا می شود. کمی بعد راهشون از هم جدا می شود و هر 2تصمیم میگیرند که بهR.P.Dبروند.لیان آنجا با ایدا آشنا می شود و یک بار وقتی که آنت بیرکین به ایدا شلیک میکنه جلوی گلوله میپره، یک بار هم وقتی یک تمساح بزرگ به او حمله کرده بوده تمساح را می کشد و وقتی که می خواستند با مترو به آزمایشگاه بروند بیرکین بازوی ایدا را زخمی میکند و لیان دنبال دارو می رود وقتی که دنبال دارو میگشت آنت به او می گوید که ایدا یک جاسوس است ولی لیان باور نمی کند در همان لحظه چند لوله ی فلزی روی سر آنت می افتد و او می میرد(خیلی مسخره است که اینهمه بین زامبی ها نمیری آخر سر چند تا لوله بیوفته رو سرت و بمیری)و نمونه G را از کنار او بر می دارد.وقتی دوباره ایدا را می بیند ایدا از او نمونه را می خواهد ولی لیان به او نمی دهد در همان حال آنت می آید و به ایدا شلیک می کند و ایدا می افتد پایین لیان هم نمونه Gرا پرت می کند پایین.بیرکین را با استفاده ازRPG که ایدا انداخته بود می کشد. آخر سر هم به همراه کلر و شری از راکون فرار می کنند. بعد از فرار هم کلر می خواست دنبال برادرش بگردد،تا وقتی که دولت شری را قبول کند لیان سرپرستی او را قبول می کند و به گروه ماموران دولتی می پیونده.


Operation Javier

در سال 2002 لیان به همراه جک کرازر به یک شهر در آمریکای جنوبی فرستاده می شوند تا یک مواد فروش به نام جوایر هیدالگو که آن شهر را زیر سلطه خود برده بود،بگیرند. وقتی به آن شهر می رسند،می بینند که تمام ساکنین شهر به T-virusمبتلا شده اند. وقتی که دنبال جوایر می گشتند دختری به نام منولا را پیدا می کنند که تنها باز مانده شهر بود که در اواخر بازی می فهمند او دختر جوایر و مبتلا به T-veronica virus است. آخر سر جوایر خود را به یک هیولا تبدیل می کند و لیان به همراه کرازر و منولا او را می کشند و با یک هلیکوپتر از آنجا می روند و منولا تحت حمایت دولت میشود و پس از مدتی به لیان گفته می شود که کرازر در یک تصادف مرده است.


Resident Evil 4

در سال 2004به لیان ماموریت داده می شود که اشلی، دختر رئیس جمهور را نجات دهد. او در یک روستا به نام  روشن فکران واقع در اسپانیا بود. وقتی به آنجا رسید فهمید که مردم آن جا به نوعی انگل مبتلا شده اند(در اوایل بازی خودش و اشلی به آن انگل مبتلا می شوند ولی اواخر بازی راه درمانش را پیدا می کنند) در طول داستان چندین بار اشلی را پیدا می کند و دوباره او را می برند که در دفعات آخر بردنش او را به یک جزیره می برند.همکار قدیمی و دشمن جدید خود کرازر را می بیند و می فهمد که او اشلی را دزدیده و در دیدار بعدی او را می کشد.چند بار هم ایدا را می بیند و توسط او نجات پیدا می کند ولی هر2 احساسات خود را پنهان کرده و با هم خیلی خشک صحبت می کنند. آخر سر هم مثل دفعه ی قبل ایدا برای او یک RPGمی اندازد تا هیولای آخر یعنی مسوول تمام این اتفاقات عثمان سدلر را بکشدو نمونه آن انگل را از لیان می گیرد و قبل از رفتن دکمه ای را می زند که بمب زمانی ترکیدن جزیره را فعال می کند و به لیان کلید یک جت اسکی را می دهد.لیان و اشلی هم با آن از آنجا فرار می کنند وقتی که اشلی از لیان می پرسد که آن زن کی بود؟ لیان جواب می دهد: قسمتی از من که نمی توانم رهایش کنم.


Resident Evil: Degeneration

در سال 2005 در یک فاجعه دیگر این دفعه در یک فرودگاه و توسط شرکت ویل فارما دوباره کلر را می بیند و با او و چند باز مانده دیگر از آنجا فرار می کنند. در این میان با آنجلا میلر آشنا می شود و معلوم می شود نسبت به او هم احساساتی دارد.(فکر کنم از ایدا ناامید شده وگرنه ایدا خیلی از آنجلا بهتره)بعد لیان به همراه آنجلا توی کارخانه ویل فارما می روند و می بینند برادر آنجلا مبتلا به G-virus شده است با هزار بدبختی او را می کشند و از کارخانه فرار می کنند.

لیان در code :veronica با خبر دادن به کریس که کلر در خطر است، به کلر کمک می کند.
وقتی که مادر و پدرش کشته شدند تصمیم گرفت پلیس شود.
مثل پدرش هیچ وقت تحت هیچ شرایطی سیگار نمی کشد.

۹۲/۰۵/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد سلیمان آبادی

نظرات  (۲۱)

میتونم کپی کنم؟دارم یه برنامه میسازم درباره این بازی
پاسخ:
برنامه چی؟
اگه بگی چیه می تونی کپی کنی.
البته باید یه نسخه بدی به من ببینم ارزششو داشته یا نه.
جالب بود!!!

ببخشید در قسمت extrasسوم بازی لئون باید چه کار کنم؟؟؟تا با اون سه سرباز دیگه بازی کنم!!!

پاسخ:
آره و بعد از اونا بقیه هم آزاد میشن.
اگه با همشون همه ی مراحلو 5 ستاره کنی بهت یه تپانچه خیلی قدرتمند میده!
ولی خداییش خیلی سخته و باید خیلی زحمت بکشی!
ستاره هایی که بهت میدن، همون صندوق قرمز ها هستن؟؟؟ 
وب خوشگلی داری
پاسخ:
خوشگل می بینی. :)
خیلی باحال بود تو بازی اویل راکون سیتی اونجاهارو نشون میده کیفیتشم خوبه ولی توف ما باید بریم لیون بکشیم خخ در اخر هم یا لیون میکشیم یا دوتا از دوستامون ولی من دوتا دوستامو کشتم بعد لیون کلیر شری تشکر کردند و رفتند خیلی باحاله اونجاششش لیونم لامصب فرار میکنه تو مرحله خخ اگه میکشتم دیگه بازی resident evil 4   resident evil 6 درست نمیشد خخ 

باسلام و خسته نباشید به همه ای کاش بیشتر این بازی رو نقد و بررسی کنین

قابل توجه کسایی که رزیدنت اویل4 رو بازی کردن لطفا بیدار باشین که این بازی ضد اسلام هستش حتی سری های هم همینطورن از تو اینترنت سرچ کنین بازی های ضد اسلام

ببینین چطوری با ما و اعتقاداتمون بازی میکنن

انشالله امام زمان ظهور کنن اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
برادر من آخه چه ربطی داره؟
شما باید تحقیق کنید. اصلا میدونی ضداسلام یعنی چی؟
برات میگم ولی دیگه بدون تحقیق الکی چیزی نگو.
ضداسلام چیزیه که یا انسانو از اسلام دور کنه یا اینکه به نشانه های مسلمیت به طور کامل اهانت کنه.
منم مسلمانم و منتظر آقا امام زمان هستم ولی خواهشن الکی چیزی نگید.

سبحان شرمنده که جوابتو پاک کردم.
عشقمه ولیون
سلام میخوام یک خبر فوق العاده دهم که هرکس به من بگوید که چگونه ریزیدنت ایول راکون سیتی -4-3-2-1-کد ورونیکا وجاهایی که کلر رد فیلد ولیون اسکات کندی حضور داشتن وتمام انیمیشن های ریزیدنت ایول را چگونه دانلود کنم 10 هزار تومان به حساب او میریزیم اگر میخواین جواب بدین تو ارسال نظراتون بنویسین با تشکر
پاسخ:
انیمیشن ها تو قسمت دانلود ها و بازی ها تو صفحه ی اصلی قرار داده شد.
برادر من خیلی هم ربط داره من الکی از خودم چیزی نمیگم کلی تحقیق کردم خودت برو تحقیق کن شرکت cop com در مسجد النبی رو در بازی بکار برده برای در اتاق شکنجه فرقه لوس ایلا مینادوس در سری پنجم در اتاق یکی تروریست ها کتاب قرآن هستش دیگه از این واضح تر کسی هم اجبار نکرده بازی نکن میخوای بکن نمی خوای نکن انتخاب با خودتته انسان در برابر کاری که میکنه باید پیش خدا جوابگو باشه خودت
پاسخ:
شما خیلی مسلمی بازی نکن به بقیه هم ربطی نداره.
بازی قشنگیه مردم دوست دارن بازی کنن. البته اینم بگم که شما مجبور نیستی بری تیر بزنی مسجد النبی و قرآن.
بله مسلم و جدی هستم به چیزی که اعتقاد دارم همانطور که گفتم به شماها کسی که اجبارنکرده ن وظیفه ای که داشتم انجام دادم اون  امربه نهی از منکر بوده البته از طرفی هم میشه به شما حق داد متاسفانه نوجوانای ما سرگرمیخوبی ندارن اما این بازی چه هدفی دارن اصلا ضداسلام بودنش رو کنار بذارین جنبه های بد دیگه ای داره مثلا اتلاف وقت و هزینه اگه آدم یکی دوساعت اضافه رو بجای بازی غربی درس بخوانه یا زبان رو تقویت کنه خیلی جلو میفته تا اینکه...
من هم مثل شمام تازه سرگرمی ای ندارم تنهایی م رو باکتاب یا درس پر میکنم
تو یک خانواده کاملا مذهبی و سختگیر اگر بجاش دعا بخوانیم کمی با امام زمانمان خلوت کنیم خدا مارو از این غیبت نجات بده
پاسخ:
شما بازی نکن، مردم بازی می کنن چون مجبورن.
درس و زبانم حدی داره، تو وقتی تو فقر دانش و فقر اقتصادی باشی خداوکیلی به این چیزا فکر میکنی؟
به نظر من بهترین سرگرمی ایرانیا موبایل، کامپیوتر (لپ تاپ) و تلویزیونه. شما چیز دیگه ای بلدی به ما یاد بده چون من به اینجایی که رسیدم تلاش کردم و نه شانسم خوبه نه دعا برام کاری کرده.
بازی نمیکنم چون مجبور نیستم امیدوارم شما هم یه روزی به حرف من برسین
چه افرادی بوده تو فقر شدید بودن به جایی رسیدن
امام زمان صبح تاشب برای ما دعا میکنه و برای گناهکار استغفار میکنه و مردم بیخیال اگه به جایی رسیدی دعات کارساز بوده شما دقت نکردی بعدشم بحث بازی کردن یا نکردن و اجبار نیست که شما کشش میدین و به شما برمیخوره این جرف شمام درسته درس خواندن حدی داره اما نگفتم از حد بگذرن منظورم اینه بجای اتلاف وقت از وقت درست استفاده بشه
درضمن یادآوری کنم شما یی که گفتی تو فقر دانش و اقتصادی باشی به درس خواندن فکر میکنی بله فکر میکنم بعدش هیچ کس در فقر اقتصادی نیست
چطور ممکنه کسی که اینهمه بریز بپاش داره میره مانتو گرانقیمت میخره و هر بچه از خانواده و موبایل و تبلت دستشانه پس چطور اینا تو خرج زندگی ماندن و میگن درس چیه و...

پاسخ:
بهتره واقعا کشش ندیم چون چیزایی هست که اینجا نه زمانشه نه مکانش!
بدونید که تفکر هر کس چه مذهبی چه غیرمذهبی قابل احترامه و بی احترامی کردن رو هرگز درست نمیدونم برای همین هیچوقت بی احترامی نکردم، از ابتدا تا انتهای بحث.
سلام آقای سلیمان آبادی میخوام از نوشته ها و عکس کپی کنم با اجازه میخوام یه برنامه درباره تمام سری های رزیدنت اویل درست کنم ممنون
پاسخ:
سلام. مشکلی نیست ولی خواهشا منبع بذارید و برنامه رو هم رایگان اشتراک گذاری کنید.
سلام بازهم به مدیر این وبلاگ خسته نباشید میگم وبلاگ شما عالیه من وظیفه ای که داشتم انجام دادم و دوس ندارم نه وقت شما و نه من تلف بشه
سلام خسته نباشید باز هم شما واقعا به خوانوادت تبریک میگم که برای نظر و عقاید دیگری ارزش و احترام قائلی اما از آقای سبحان رنجیدم چون ظاهرا ...
حرفی ندارم
وبلاگ خسته خوبی داری ولی درباره رزیدنت اویل سوروایور هم عکس و مطلب بذاری خوبه ممنون
پاسخ:
بازی نکردم و اصلا حتی ندیدمش. شرمنده.
احساس میکنم درجواب این حزب اللهیه خیلی تند رفتی خب بیچاره مگه چه گفته حرف حق مگه جرمه
خواهر ملیکا با شمام موافقم اما شخص ناشناس نباید برای بچه های این دوره زمانه از این جور چیزا صحبت کنه ..
والا  چه بگم راست گفت پیامبر که در آخرالزمان امر به معروف کننده درمیان مردم خوار هستش البته موضوع فقط ضداسلام و بازیها نیس خیلی چیزا هست که مسئولین باس رسیدگی کنن
آقایان خانم ها بحث کنار بذارین شما ثواب خودتونو کردین وقتی فایده نداره
خودتونو خسته نکنین
پاسخ:
آقا ما برید بهشت ما که از این بازیای ضد اسلام میکنیم میریم جهنم.
ول کنید دیگه بدبختی گیر افتادیما :|
هر اعتقادی برای خودتون دارین نگهش دارین به قول یه نفر اگرم فک میکنین اعتقاد خوبیه برین از خدا پاداش بگیرین.
از این به بعد همچین چیزی ببینم اجازه ی پخش نمیدم و مستقیم حذف میشه.
یعنی اگه لیان 39 سالشه پس یعنی 3 سال از ایدا کوچیک تره چون ایدا 42 سالشه آخه چطور ممکنه؟
پاسخ:
دیگه اونشو از سازندگان بازی بپرس :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی