مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

سلام به گیمر ها و دنبال کننده های عزیز و طرفدارای گیم های ترسناک . وبسایت Revil4 یک مرجع تخصصی و بزرگ در زمینه نقد و بررسی و تحلیل جدیدترین اخبار دنیای بازی های ترسناک و راهنمایی و به اشتراک گذاشتن نظرات ، ایده ها و گیمپلی طرفداران و گیمر های هارور هست ..
اگر مطلب ، فن آرت ، و ... برای نمایش در وب با اسم خودتان و نظری در خصوص وب سایت دارید و یا میخواهید به عنوان نویسنده به فعالیت در سایت بپردازید به بخش
" تماس با ما " مراجعه کنید ..

revil4.blog.ir


www.aparat.com/sobhan1408

برسی بازی رزیدنت اویل 4

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۸ ب.ظ

بررسی بازی Resident Evil 4

(این بازی در سال 2005 برای کنسول های PS2 عرضه شد)

داستان بازی رویدادهای ۶ سال پس از نابودی شهر راکون را روایت می کند. شخصیت اصلی بازی لیان اسکات کندی است که در سری دوم بازی رزیدنت ایول در کنار کلر ردفیلد قرار داشت. 

در پایان قسمت دوم، لیان که در اثر نابودی شهر راکون حرفه خود را به طور کامل از دست داده بود، مجبور می شود تا برای دولت ایالات متحده کار کند. مدتی بعد او موفق می شود تا به عنوان یکی از اعضای تیم حفاظت از رئیس جمهور ایالات متحده و خانواده‌اش منصوب شود و اولین ماموریت رسمی خود را انجام دهد. 

اشلی گراهام، دختر رئیس جمهور آمریکا توسط گروهی تروریست با هویتی نامشخص ربوده می شود و لیان ماموریت می یابد تا برای نجات او اقدام نماید.

اطلاعات جاسوسان آمریکایی نشان می‌ دهند که دختری که شباهت بسیار زیادی به اشلی دارد، در روستایی اسپانیایی دیده شده ‌است. لیان برای پی گیری موضوع خود را به این روستا می رساند و بلافاصله درگیر ماجرایی جدید می شود. 

با پیشرفت داستان مشخص می‌شود که گروهی مذهبی به نام لوس ایلامینادوس (به فارسی: برترین روشن‌فکران)، اشلی را ربوده ‌است. این گروه مذهبی، به منظور گسترش پیروان خود در سراسر دنیا، از انگلی (ویروس) به نام لاس پلاگاس (به فارسی: آفت و بلا) استفاده می‌کردند!! 

لاس پلاگاس انگل جدیدی بود که با ورود به بدن میزبان خود کنترل کامل فکر و رفتار او را در اختیار رهبران گروه لوس ایلامینادوس قرار می داد. مبتلایان به این انگل، دیگر یک زامبی نبودند و به آن ها لوس گانادوس (به فارسی: گله گاو) می گفتند. 

آسموند سدلر رهبر اصلی این گروه در صدد بود، تا به این وسیله مذهب خود را گسترش دهد و توازن قدرت در دنیا را از دولت آمریکا گرفته و به خودش منتقل نماید، به همین دلیل گروه مذهبی او دختر رئیس جمهور آمریکا را ربودند، تا با وارد کردن انگل به بدن او، قدرت خودشان را به رخ دولت آمریکا بکشانند!! آن ها قصد داشتند تا با مبتلا کردن اشلی به این ویروس و بازگرداندن وی به آمریکا، رئیس جمهور آمریکا و به طبع همه مردم آن کشور را مبتلا نمایند!!!! 

( البته لیان در بدو ورود به این روستا توسط افراد این گروه دستگیر شده و انگل لاس پلاگاس به بدن او نیز تزریق می شود. اما در ادامه داستان او موفق می شود انگل درون بدن خود و اشلی را با کمک جریان برق نابود نماید.)

لیان در ادامه جستجوهایش به دنبال اشلی، با شخصی به نام لوئیس سرا آشنا می‌شود. سرا سابقا از اعضای پلیس شهر مادرید بوده، اما اینک به عنوان دانشمند برای گروه ایلامینادوس مشغول به کار شده است. البته در طول داستان، لوئیس از همکاری با این گروه دست می‌کشد و برای نابودی آن، به لیان کمک می‌کند. 

سرانجام لیان، اشلی را پیدا می‌کند و تلاش می نماید تا او را به خانواده اش بازگرداند. وی در جریان تلاش خود برای رهایی اشلی، تمام پیروان آلوده به انگل این مذهب را به همراه رهبرشان نابود کرده و سرانجام با اشلی به سمت وطن باز می‌گردد.

نکته‌ دیگر درباره‌ داستان این بازی حضور دو شخصیت ایدا وانگ و جک کراوزر در بازی است. ایدا همانند داستان رزیدنت ایول ۲ از طرف وسکر ماموریت دارد تا نمونه‌ی از انگل لاس پلاگاس را برای سازمان مطبوعش به دست ‌آورد. او سرانجام موفق به این کار می شود و پس از نابودی سدلر، نمونه‌ انگل را به دست می آورد و از روستا فرار می کند.

جک کراوزر نیز که پیش از این از همقطاران لیان بوده، اینک برای سدلر فعالیت می‌کند. او در نهایت پس از چند مبارزه با لیان به ظاهر کشته می‌شود؛ اما این اتفاق سرانجام کار او نبود و کراوزر در نهایت توسط ایدا نابود می‌شود. لوئیس نیز، پس از دادن قرص‌های مخصوصی به لیان، جان خود را از دست می‌دهد...

۹۳/۰۹/۲۴ موافقین ۳ مخالفین ۰
امین زارع

نظرات  (۱۰)

عکسها عالی ممنون لطفا اگر میشه رزیدنت اویل 4 pcزبان فارسی را برای دانلود بزارید. تشکر
پاسخ:
منتظر باشید.
بعد از امتحانات خرداد، حتی اگه شده شب از خواب بلند میشم و براتون فیلماشو آپلود می کنم.
آخه من اینترنت مخابرات دارم و بی نهایت نیست.
ولی بهتون قول 100% میدم!
سلام میشه منم چند تا مد بزارم اگه میشه 
پاسخ:
مدتو تو نظرات بذار من به اسمت میذارم تو وبلاگ.
چتوری بهت از گارانا بفرستم

همم ادد کردمت         ًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًََََََََُُُُُُُُُُُُُِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ  تو گارانا 
ایننننن جیه خط افتاده رو نظر من ؟

پاسخ:
گمون کنم کامپیوترت ... D:
وایییی عالیه وبلاگت  حتما کلی وقت روش گزاشتی  وبلاگتو خیلی دوست دارم وتسه همین همش دنبال میکنم وبلاگتو اما خئاستم دکمه ی دنبال کردن بزنم میگه ثبت نام کنید واسه همین نشد اما همیشه وبلاگتو میخونم
پاسخ:
شما لطف داری. خوبی از خودتونه.
سلام ممنون بابت وبلاگ  خوبتون دیگه مثل وب شما رو جایی ندیدم لایک :)
پاسخ:
خواهش میکنم. خوبی از خودتونه :)
۰۶ تیر ۹۶ ، ۱۶:۵۹ عطا رضازاده
سلام ببخشید من اون قسکتی که از بالای کوه سنگ میندازن یکم میدوم ولی وقتی از من میخواد 1+3 یا 4+5 رو بزنم میزنم ولی کار نمیکنه و میمیرم کمکم کنید ممنون
پاسخ:
سلام دوست عزیز 
قبل از اینکه به جایی که سنگو میندازن برسین با کیبورد برین تا دکمه ها هم از کیبورد بیاد وقتی دکمه هارو زدید 
با دسته ادامه بدید . 
(البته وقتی با کیبورد کار میکنید نمیخواد دسته رو دربیارید قبل از پرتاب سنگ یه دکمه از کیبورد بزنید دکمه از کیبورد میاد ) منم همین مشکلو داشتم اما خب چون همه ی دسته ها با بازی ها هماهنگ نیستن مشکل پیش میاد 
موفق باشید .
۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۷:۳۲ عطا رضازاده
سلام من کلا با دسته بازی نمیکنم و با کیبورد بازی میکنم ولی وقتی میخواد اون دکمه هارو بزنم میزنم ولی کار نمیکنه
اون دکمه های بالای حروف الفبای کیبورد رو باید بزنم یا شماره هایی که سمت راست کیبورده؟
پاسخ:
هر دو رو امتحان کنید ! شاید کار کرد 
البته فکر نکنم شماره های سمت راست و چپ با هم فرق کنن یکی از اونا مربوط به چپ دست ها و اون یکی دیگه هم مال راست دست هاست . 
پس به نظرم شما هماهنگ نمیزنین . چون تا حالا کسی همچین مشکلی نداشته !!
موفق باشید . 
۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۷:۵۵ عطا رضازاده
مال من اون مرحله رو رد نمیکنه نمیشه سیو بعد از اون مرحله رو بفرستین برام؟
پاسخ:
سلام . در مراحل جلوتر هم با این قبیل بخش ها مواجه میشید . همونطور که گفتم شما هماهنگ نمیزنید 
اگر میزنید چند بار روی دکمه ها بزنید . سیو کامل این بازی در سطح اینترنت موجود هست میتونید اونرو دانلود کنید .
به طور کلی اگر نتونید این مشکلو حل کنید نمیتونید بازی رو پیش ببرید حتی با سیو چون در مبارزه با باس فایت های اصلی به کیبورد نیاز دارید . از اینکه کیبوردتون مشکلی نداره (قطع و وصلی ) اطمینان حاصل کنید 
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی