مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

سلام به گیمر ها و دنبال کننده های عزیز و طرفدارای گیم های ترسناک . وبسایت Revil4 یک مرجع تخصصی و بزرگ در زمینه نقد و بررسی و تحلیل جدیدترین اخبار دنیای بازی های ترسناک و راهنمایی و به اشتراک گذاشتن نظرات ، ایده ها و گیمپلی طرفداران و گیمر های هارور هست ..
اگر مطلب ، فن آرت ، و ... برای نمایش در وب با اسم خودتان و نظری در خصوص وب سایت دارید و یا میخواهید به عنوان نویسنده به فعالیت در سایت بپردازید به بخش
" تماس با ما " مراجعه کنید ..

revil4.blog.ir


www.aparat.com/sobhan1408

معرفی بازی رزیدنت اویل 2 resident evil revelations

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ


Resident-Evil-Revelations-2-2

این بازی که در اوایل سال 2015 توسط شرکت بزرگ و مشهور بازیسازی CAPCOM ساخته شده و فروش نسبتا عالیی را در بازار های اروپایی را به همراه اورده است .                                                             

منبع : از خودم 

خلاصه بازی این بازی با یک بازگشت دراماتیک از شخصیت محبوب claire redfield شروع می شود . نجات یافته حادثه raccoon city که در نسخه های قبلی رزیدنت اویل اتفاق افتاد . حال برای یک سازمان ضد بایوتروریسم به نام terra save کار می کند . moira barton همکار جدید او و دختر barry barton برای خوش آمد گویی به او جشنی به پا می کند ولی نیرو های مسلح ناشناسی به انها حمله می کنند .و مویرا و کلر بی هوش شده و وقتی به هوش می ایند که خود را در یک بازداشتگاه تاریک که در یک جزیره ناشناخته و دور قرار دارد خود را می بینند ... این بازی سریالی شامل 4 اپیزود است که میتوانید با خریدن نسخه کامل ان از هر 4 نسخه استفاده کنید. 

این بازی که اکشن سوم شخص است  که از دو سناریو باری بارتون و ناتالیا و کلر و مویرا تشکیل شده است که شما در ابتدای بازی باید با کلر و مویرا از بازداشتگاه بزرگ بیرون بروید و بعد با نقش باری که از تریق فرکانس و کمک مویرا از تریق برج مخابراتی مطلع شده به کمک دخترش و کلر می اید که در انجا با ناتالیا شخصیت و دختر بچه مرموز بازی اشنا میشود و با او به دنبال راهی برای خلاصی از ان جزیره می گردد

 

این هم تصاویری از بازی:


  Resident-Evil-Revelations-2-3 Resident-Evil-Revelations-2-4 Resident-Evil-Revelations-2-5 Resident-Evil-Revelations-2-6 Resident-Evil-Revelations-2-7 Resident-Evil-Revelations-2-8 Resident-Evil-Revelations-2-9 Resident-Evil-Revelations-2-10

 

نظرات  (۱۹)

بخرم ببینم چتوره خخ

پاسخ:
خیلی خوبه من خودم چند حفته پیش تمومش کردم عالیه . از نظرتون ممنونم
عجب خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی خــــــــــــــــــــــــــــــوبه ؟
پاسخ:
اره عوج بازیه بهترین اویلیه که تو عمرم بازی کردم ترسناک و جذاب
مـــــــــــــــــــــــــــــعــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــــــــا داره ؟ معما
پاسخ:
اره مثلا باید یه جاش بری یه چشم زامبی رو اسکن کنی بری تو یه اتاق یه جای دیگه باید از بین لیزر ها رد شی خیلیم زامبی های ترسناکی داره خیلی خفنه
خخ میگم ممد این که کالاف نیست ؟ خخ راستی اگه کالاف4یا8 داری بگو بیام بازی
پاسخ:
داداش زیر پست های محمد نظر بده من سبحانم
کالاف8 رکورد مفام3 توجهان 3یا 4 150 کشته 30 مرده هردفعه 15 نفر میکشتم خخ 30 مرده یعنی 30 بار مردم 
پاسخ:
بابا تو دیگه کی هستی! بابا تو دیگه کی هستی!
دس soap رو تو بستی! :)))
ممد ناراحت نشی اینقد نظر دادم راستی اسمم تو کالاف8            Masood هست  ممد ناراحت نشی 
پاسخ:
نه بابا این چه حرفیه!
من کال آف 4 هستم :) noobام ولی اشکال نداره! :))
درست میشه!
O_O من دست هر سه رو میبندم soap_sendman_price      اینا که جوجه ان خخ منم تو کالاف 4 تقریبا نوبم ببخشید فک کردم ممدی ::( 
پاسخ:
اصلا تو خود بن لادنی! :)))
نوکرتم هستم. کال آف 4 هم واقعا سخته از نظر من! خیلی باید سریع باشی!
اون دختره همین که تو هست خواهر کریسه ؟ همون فک کنم کلر یا کلیر :( اونه ؟
پاسخ:
اره اسمش کلر ردفیلد هست خواهر کریسه
داداش یکی هست تو کالاف8 بالای 270 میزنه یعنی دیگه این خیلی ناجوره طرف فک کنم هلندی 
پاسخ:
چرا دور بریم؟ همین کال آف 4 سورو games5 چند نفر هستن تو 5 ثانیه 3 4 نفر میکشن! :\
همین games5 :) عجب فک کنم فضایی هستن خخ مثل اون هلندی :ِ:( 270 به بالا میزنه راستی بابا فک کردم 1 سانیه من تو 10 سانیه 10 نفر میزدم بد آخراش خراب کردم  :( 
داداش ناراحت نشی اینقد نظر میدم :|راستی اگه اویل 5 داری میخوای بیایی آنلاین بهم بگو
میگم سیپیو من بده  ؟ نگا کنید خواهش جواب بده           intel puntom g3240      میخوام i7 بگیرم
راستی اگه اویل 6 نسخه اصلی داری بهم بگو خخ انلاین بریم دوسنان اسم من تو تانگل ramz0055 است اد کنید خخ 
پاسخ:
ما خودمونم فرعی ایم! :))
آقا این دیگه چیه پشیمون شدم گرفتم :( خییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییییییییییییی ترسناک من بازی نمیکنم تمام بابا داشتم از ترس میلرزیدم وایییییییییی چی بگم خیلی ترسناکه
من بازیشو کردم خیلی خوبه ولی همش افت فریم داره و بازی اصلا روان نیست مخصوصا موقع درگیری.همش گیر میکنه و افت فریم داره وگرنه بازی خوبیه
من بازی رو تا اونجا که بابای دختره میرسه به برج رفتم ادامه بازی رو نمیدونم چجوری برم؟کمک؟
لطفا جواب بدین

پاسخ:
من نتونستم بازیش کنم چون کامپیوترم نمی کشید. شرمنده!
پس چجوری تموم کردی؟؟
پاسخ:
یکم توجه کن. اینو من که ننوشتم :|
بقیه ی شماره ها رو ندیدم ولی تو شماره ی دو کلر خیلی دوس داشتنیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی