مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

سلام به گیمر ها و دنبال کننده های عزیز و طرفدارای گیم های ترسناک . وبسایت Revil4 یک مرجع تخصصی و بزرگ در زمینه نقد و بررسی و تحلیل جدیدترین اخبار دنیای بازی های ترسناک و راهنمایی و به اشتراک گذاشتن نظرات ، ایده ها و گیمپلی طرفداران و گیمر های هارور هست ..
اگر مطلب ، فن آرت ، و ... برای نمایش در وب با اسم خودتان و نظری در خصوص وب سایت دارید و یا میخواهید به عنوان نویسنده به فعالیت در سایت بپردازید به بخش
" تماس با ما " مراجعه کنید ..

revil4.blog.ir


www.aparat.com/sobhan1408

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

سلام دوستان 

پست حل مشکلات resident evil 4 hd که تقریبا چهار سال پیش گذاشته شده بود در ابتدا تنها برای حل مشکل اسلوموشن توی رزیدنت اویل hd در وب قرار داده شده بود و هر مشکلی که درا ین خصوص بود رو براورده میکنه ولی نمیدونم چرا خیلی از دوستان تمام مشکلات نرم افزاری سخت افزاری ائم از خرابی سیم ماوس و بلندگو شون گرفته تا کوتاه بودن صندلی شون و قدیمی بودن سیستم و ضعف در اجرای بازیشون رو اینجا میپرسن و اینقدر هم پیگیر ماجارا هستن که انگار قراره ما یه کد بشون بدیم تو منوی استارت کامپیوترشون وارد کنن و مشکل حل بشه . نه عزیزم اینطوری و به خاطر همین موضوع بخش نظر دهی رزیدنت اویل 4 hd از امروز بسته میشه از دوستان خواهش میکنم مشکلات نرم افزاری خودشونو به انجمن های نرم افزاری ارجاع بدن . 

با تشکر از همه 

___ revil4.blog.ir ____

sobhan rezayi
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر