مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

سلام به گیمر ها و دنبال کننده های عزیز و طرفدارای گیم های ترسناک . وبسایت Revil4 یک مرجع تخصصی و بزرگ در زمینه نقد و بررسی و تحلیل جدیدترین اخبار دنیای بازی های ترسناک و راهنمایی و به اشتراک گذاشتن نظرات ، ایده ها و گیمپلی طرفداران و گیمر های هارور هست ..
اگر مطلب ، فن آرت ، و ... برای نمایش در وب با اسم خودتان و نظری در خصوص وب سایت دارید و یا میخواهید به عنوان نویسنده به فعالیت در سایت بپردازید به بخش
" تماس با ما " مراجعه کنید ..

revil4.blog.ir


www.aparat.com/sobhan1408

۱۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

 

نقد کوتاه بازی رزیدنت اویل 4:

نام بازی: Resident Evil 4 - Bizohard 4
شرکت سازنده: Capcom
سبک بازی: اکشن ، ترسناک ، ماجرایی
سال انتشار: 2005

محمد سلیمان آبادی
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۰ موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰ نظر

برای دیدن و یا دانلود کردن این کلیپ جذاب از رزیدنت اویل 4 قبلی که بدلیل ماورایی بودن از لیست بازی های رزیدنت اویل کنار رفت ، کلیک کنید.

محمد سلیمان آبادی
۱۹ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۴ نظر

Blacktail

یک اسلحه ی دستی 9 میلیمتری قوی و سریع که در ابتدای خرید دارای 15 تیر هست اما بعد از اخرین اپگرید به 35 تیر ارتقاع داده خواهد شد برای اولین بار بازی در Stage 2 یعنی قلعه قابل خرید به قیمت 24.000 میباشد . این اسلحه برای کشتن سریع زامبی ها و پرنده ها بسیار مناسب است چون با اپگرید ان هم قدرت هم سرعت شلیک و Reaload عالی خواهند داشت .


Broken Butterfly

یک مگنام 45 کالیبری با کارایی و قدرت بسیار بالا . این اسلحه در ابتدای خرید قدرت شلیک 13 را دارا است اما پس از اخرین اپگرید میتوانید قدرت این مگنام را به 28 برسانید . این اسلحه در ابتدا دارای 6 گلوله است اما پس از اخرین اپگرید به 13 تیر ارتقاع میابد . برای به دست اوردن ان در اولین بار بازی در Stage 2 یعنی قلعه ان را از تاجر با قیمت 38.000 خریداری کنید . این اسلحه دارای فایر پاور و قدرتی فوق العاده است و میتواند برای کشتن باس ها یا رئیس ها یا دشمن های سر سخت بازی گزینه ی مناسبی باشد .

محمد سلیمان آبادی
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۹ موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹ نظر

نام شرکت : Capcom

تاریخ تاسیس : 30 ماه مه سال 1979

مرکز شرکت : اوزاکا ، ژاپــن

مدیر کل : کنزوتسوجیموتو

مدیران : یوشیکی اوکاموتو ، شینجی میکامی کیجی ، اینافونه

تعداد کارمندان : 1/206 نفر

سایت رسمی : www.capcom.com

محمد سلیمان آبادی
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۷ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰ نظر
محمد سلیمان آبادی
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۵ نظر

6 سال پس از حادثه ی ترسناک راکون سیتی و فرار کلیر و لیون از این شهر مخوف این بار لیون باید به روستایی ناشناخته در اسپانیا برود و با حوادث این روستای مخوف دسته و پنجه نرم کند !
 
شروع داستان - فصل اول
لیون بعد از حوادث مخوف راکون و فرار او از این شهر ترسناک او توسط دولت امریکا پوشش داده شد و تحت تعلیماتی از سوی این دولت قرار گرفت . لیون توسط افرادی خبره و کار بلد اموزش های لازم را دید و اماده برای هر وضعیتی شد تا اینکه یک روز خبر رسید که دختر رئیس جمهور یعنی اشلی گراهام توسط تعدادی افراد ناشناس از جلوی دانشگاه توسط یک ون سفید ربوده شده است. لیون که به اندازه ی کافی  تعلیم دیده بود برای یافتن و نجات دادن اشلی فرستاده شد او در ابتدای راه کمی با رانندگانی که میخواستند او را به ان روستا برسانند حرف زد و بعد از رسیدن به مقصد با کلبه ای ترسناک روبرو شد وارد کلبه شد و از مردی که داخل کلبه بود سوال کرد ایا این عکس (تصویر اشلی) را دیده ای ؟ مرد با عصبانیت به او گفت که از کلبه اش بیرون برود و سریعا مرد با تبری به لیون حمله برد لیون هم از خود دفاع کرد و با چند اخطاری که به مرد داد او را به قتل رساند. بعد از چک کردن جسد مرد فهمید که او زامبی یا چنین چیزی نیست و یک فرد عادی است ! ناگهان صدایی از بیرون کلبه به گوش رسید و صدای ترمز ماشین در فضا پیچید ماشینی که لئون را رسانده بود به ته دره سقوط کرده بود .
محمد سلیمان آبادی
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۹ موافقین ۵ مخالفین ۰ ۱۲ نظر
 

ترینر را از لینک زیر دانلود کنید و آن را در قسمتی که بازی را نصب کردید COPY کنید و نحوه ی کار را هم نمایش داده شده.

 
 
محمد سلیمان آبادی
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۱ موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۴ نظر
منوی جدید

اضافه شدن چند دست لباس زیبا برای لیون

آپدیت سلاح ها و مهمات

تغییر رنگ لیزر

اضافه شدن دشمنان جدید در Story mode

و...


 

محمد سلیمان آبادی
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۳ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۰ نظر

مبدا: Orgin

ساخت این ویروس از اینجا شروع شد که بنیان گذاران کمپانی Umbrella یعنی Ozwell E. Spencer و Edward Ashford و James Marcus تصمیم به ساخت ویروسی که بتونه تغییرات لازم رو  برای شروع جنگ میکروبی رو فراهم کنه گرفتند، این تصمیم به ساخت ویروسی ختم شد که توانایی کنترل رو نداشت و فقط میشد از طریق انتقال به بدن موجود زنده اون رو به یه موجود با قدرت و عظیم جثه تبدیل کنه و مثه یه سرباز به دستورات عمل کنه، همچنین توانایی سرایت کردن از طریق یک موجود آلوده به سایر رو دارا هست. در سال 1967 این سه تن موفق به ساخت ویروس مادر یا Progenitor virus بوسیله گل نایاب آفریقایی شدن که این شروع و تولد این کمپانی بود. این ویروس شباهت زیادی از لحاظ انتقال و عملکرد به ویروس HIV یا ایدز داره.

محمد سلیمان آبادی
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۶ موافقین ۴ مخالفین ۰ ۱ نظر



اشلی گراهام دختر رئیس جمهور آمریکاست یک روز که از دانشگاه بر می گشته توسط افراد ناشناس روبوده میشه و پدرش مأموریت نجات اون رو به لیان میده که داستان نجات اون داستان اصلی اویل 4 روتشکیل میده او احتمالا در دوران اسراتش توسط افراد سدلرآزارواذیت زیادی شده به طوری که وقتی لیان برای نجات اون میاد ابتدا ازاو می ترسه و بعد که لیان به او میگه که از طرف پدرش برای نجات اومده آروم میشه درطول بازی بارها ربوده میشه و دوباره لیان اورونجات میده در آخر هم که با لیان ازجزیره فرار میکنند لیان رو به خونشون دعوت میکنه لیان هم قبول میکنه.

 

محمد سلیمان آبادی
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۸ نظر