مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

سلام به گیمر ها و دنبال کننده های عزیز و طرفدارای گیم های ترسناک . وبسایت Revil4 یک مرجع تخصصی و بزرگ در زمینه نقد و بررسی و تحلیل جدیدترین اخبار دنیای بازی های ترسناک و راهنمایی و به اشتراک گذاشتن نظرات ، ایده ها و گیمپلی طرفداران و گیمر های هارور هست ..
اگر مطلب ، فن آرت ، و ... برای نمایش در وب با اسم خودتان و نظری در خصوص وب سایت دارید و یا میخواهید به عنوان نویسنده به فعالیت در سایت بپردازید به بخش
" تماس با ما " مراجعه کنید ..

revil4.blog.ir


www.aparat.com/sobhan1408

 

تاریخ افتتاح : نمیدونیم تقریبا 6 سال

تاریخ آغاز فعالیت : دوباره تقریبا 5/5 سال

نام وبسایت : Revil4

ایمیل : siko.sscs@gmail.com

 

توضیحات اختیاری : رزیدنت اویل و سایلنت هیل یعنی ترس و وحشت غرق در آرامش ، خاطره و خوشی :)

 

تاریخچه وبسایت : پیشینه این وب یعنی revil4 احتمالا به دوره ای در بین سال های 90 تا 92 برمیگردد :) ههه که اولین بار توسط گیمری جوان به نام محمد سلیمان آبادی جوانی از شهرستان کنگاور کرمانشاه در سرویس بیان تاسیس شد که به خاطر محبوبیت زیاد رزیدنت اویل 4 در اون زمان و علاقه ی زیاد محمد به این نسخه از سری بازی رزیدنت اویل یا اهریمن ساکن وبلاگ تماما در حصار مطالب رزیدنت اویل 4 از مود ، داستان ، اسلحه و ... موارد غیره شد که با گذشت چندین سال از عمر سایت وبلاگ به همین منوال گذران عمر میکرد و بدون هیچ مطلب تازه ای درباره اویل 4 اونم در زمانی که رزیدنت اویل 6 به بازار عرضه شده بود و نسخه های فرعی مثل رولیشن 1 و 2 خودنمایی میکرد ، کاملا راکد بود و از طرف دیگه محمد جان موسس سایت به دلیل مشغله های زیاد اصلا وقت و زمان رسیدگی به سایت رو نداشت تا اینکه نویسنده جدید وبلاگ siko در بخش نظرات درخواست نویسندگی داد و یکی از نویسندگان سایت شد و پس از مدتی به دلیل کمبود مطالب پیرو رزیدنت اویل 4 تصمیمی برای اختصاص دادن مطالب سایت به تمام بازی های ترسناک مثل سری محبوب سایلنت هیل گرفته شد و سایت دوباره مخاطبها و شور قبلی خودشو پیدا کرده بود که دوباره اونم به علت کمبود وقت وبلاگ مدت چندین ماه افلاین شد و یه سایت قدیمی موند و تلی از مطالب و نوشته های قدیمی تا اینکه در تابستان 96 دوباره برگشتیم و هر چند که محمد جان فعلا به دلایلی در کنارمون نیستن ولی به لطف شما دنبال کننده های گل و بازدید کننده های عزیز و انرژیی که به ما میدید همچنان به عنوان یک از بزرگترین مراجع بازی های ترسناک در خدمتتون هستیم ... :)

 


در کنار هدف اصلی سایت، که پوشش کامل رزیدنت اویل ، سایلنت هیل و بازی های ترسناک (اعم از آخرین اخبار، اطلاعات، تحلیل ها، مقالات، فن آرت ها، فیلم ها و …) است، سعی میکنم مطالب پراکنده منتشر شده در دنیای وب را که به نوعی با این مجموعه مرتبط هستند را اینجا جمع آوری کنم.

تمامی اخبار، مقالات و نوشته ها در این سایت با ذکر منبع ارائه میشوند. ( در صورت مشاهده هر نوشته ای که ناقض کپی رایت است لطفاً از بخش " تماس با ما " به ما اطلاع دهید.)
 
همچنین اگر در هنگام بازدید از سایت مشکلاتی دارید (مانند بهینه نبودن سایت برای مرورگرتان و…)، اگر نظر، پیشنهاد، انتقاد و یا سوالی دارید، اگر نوشته ای دارید و میخواهید با اسم خودتان در سایت قرار بگیرد، اگر مطلب و اثری از شما بدون منبع ذکر شده است، و یا به هر دلیلی خواستار حذف اثر خود از سایت هستید، و یا حتی اگر به این مجموعه علاقه مندید و دوست دارید کمکی کنید ( در بخش اخبار، مقالات، ترجمه، طراحی گرافیکی سایت، سئو، برطرف کردن مشکلات فنی و… ) خوشحال میشم که از طریق بخش " تماس با ما " ذکر شده با ما در ارتباط باشید.
 

مشخصات نویسندگان وب سایت:

 

نام: محمد 

نام خانوادگی: سلیمان آبادی

استان: کرمانشاه

شهرستان: کنگاور

اکانت استیم: sibms

 

 


 

نام: sobhan

نام خانوادگی: 

سن: نامشخص

استان: نامشخص

شهرستان: نامشخص

مقطع تحصیلی: نامشخص

علایق: silent hill's-  resident evil's -  resident evil 7 - call of duty's (wwII) - horror games - sniper elite - pes  -  

اکانت گارنا: فعلا ناموجود