مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

سلام به گیمر ها و دنبال کننده های عزیز و طرفدارای گیم های ترسناک . وبسایت Revil4 یک مرجع تخصصی و بزرگ در زمینه نقد و بررسی و تحلیل جدیدترین اخبار دنیای بازی های ترسناک و راهنمایی و به اشتراک گذاشتن نظرات ، ایده ها و گیمپلی طرفداران و گیمر های هارور هست ..
اگر مطلب ، فن آرت ، و ... برای نمایش در وب با اسم خودتان و نظری در خصوص وب سایت دارید و یا میخواهید به عنوان نویسنده به فعالیت در سایت بپردازید به بخش
" تماس با ما " مراجعه کنید ..

revil4.blog.ir


www.aparat.com/sobhan1408

معرفی ویروس های بازی رزیدنت اویل

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۶ ب.ظ

مبدا: Orgin

ساخت این ویروس از اینجا شروع شد که بنیان گذاران کمپانی Umbrella یعنی Ozwell E. Spencer و Edward Ashford و James Marcus تصمیم به ساخت ویروسی که بتونه تغییرات لازم رو  برای شروع جنگ میکروبی رو فراهم کنه گرفتند، این تصمیم به ساخت ویروسی ختم شد که توانایی کنترل رو نداشت و فقط میشد از طریق انتقال به بدن موجود زنده اون رو به یه موجود با قدرت و عظیم جثه تبدیل کنه و مثه یه سرباز به دستورات عمل کنه، همچنین توانایی سرایت کردن از طریق یک موجود آلوده به سایر رو دارا هست. در سال 1967 این سه تن موفق به ساخت ویروس مادر یا Progenitor virus بوسیله گل نایاب آفریقایی شدن که این شروع و تولد این کمپانی بود. این ویروس شباهت زیادی از لحاظ انتقال و عملکرد به ویروس HIV یا ایدز داره.


ویروس مادر: Progenitor virus

ویروس مادر یا Progenitor virus اولین ویروس کشف شده توسط کمپانی Umbrella هست و سایر ویروس ها بر اساس این ویروس ساخته شدند، ویروس مادر در 4-ام دسامبر سال 1967 توسط دکتر Edward Ashford و James Marcus و Ozwell E. Spencer بوسیله گیاه کم یابی در آفریقا ساخته شد، البته Ashford قصد داشت با این ویروس به معلولان کمک کنه و توانایی رو به اونا برگردونه اما Spencer قصد داشت از این ویروس برای شروع یه جنگ میکروبی استفاده کنه، و Marcus این ویروس رو برای تحقیقاتش میخواست، وقتی Ashford در سال 1968 درگذشت Spencer تونست به خواسته خودش برسه، یکی از مشهورترین کسانی که ویروس مادر به اون تزریق شد Lisa Trevor بود. این ویروس خیلی سریع عمل میکنه و اصلا قابل کنترل و جلوگیری نیست.

ویروس ها: Viruses


T-Virus


این ویروس که در اصل Tyrant-Virus نام داره و سبز رنگه و جز اولین محصولات ساخته شده توسط Umbrella هست که برای جنگ میکروبی استفاده شد. این ویروس در 19-ام سپتامبر 1978 توسط دکتر James Marcus در منطقه نظامی Arklay ساخته شد، این ویروس از ترکیب ویروس مادر و DNA زالو ساخته شده که نسبت به نور حساس هست. این ویروس شباهت زیادی از لحاظ وجودش در تک-تک سلول ها به ریبونوکلئیک اسید یا RNA داره و همچنین امکان زنده سازی سلول های مرده رو داره و موجود مبتلا به این ویروس بعد از مرگ قابلیت زنده شدن رو داره، تنها راه مقابله با این ویروس که به عنوان واکسن یاد میشه روشنایی هست. مدتی بعد واکسن جدیدی برای مقابله با این ویروس تحت عنوان T-vaccine توسط WilPharma ساخته شد اما توسط یکی از کاکنان همین شرکت به همراه ویروس تی و جی در بازار سیاه فروخته شد، البته AT1521 اولین واکسن مقابله با این ویروس بود که نسخه اصلی این واکسن در انفجار بیمارستان شهر Raccoon از بین میره و فقط یه Sample به Jill تزریق میشه.



T-Veronica



این ویروس که ویروس اصلی استفاده شده در Resident Evil - Code: Veronica هست قابلیت تغییر زیاد و قابلیت تبدیل به چندین موجود متفاوت رو داره، یکی از گونه های این ویروس T-Alexia نام داره که به بدن Alexia Ashford تزریق شده بود که در اصل رقیق شده ویروس اصلی با سرما هست. این ویروس توسط Alexia Ashford نوه Edward Ashford از ترکیب ویروس مادر با ژن (DNA) مورچه (ملکه) ساخته شده و توسط پدرش به او تزریق شده به دلیل اینکه این ویروس عملکرد سریع داره و خیلی سریع واکنش نشون میده، از ویژگی های این ویروس که بعدها توسط Alexia اضافه شد کنترل سیستم بدن در مقابل مبتلا شدن هست که حتما باید مدت زیادی از جذب شدن این ویروس در بدن بگذره، همچنین این ویروس قابلیت برگشت به شکل اولیه رو داره و این امکان رو میده که موجود بتونه کنترل تغییر شکل اولیه به شکل بعدی رو بدست بیاره. برای دارا بودن این امکان Alexia Ashford پانزده سال در یک دستگاه برودتی نگهداری میشد.

از تغییرات این ویروس احتراق بدن و خون و استفراغ سمی و اضافه شدن چندین شاخک ماهیچه ای هست که ارتباط بین مورچه ها به بدن Alexia هست. این ویروس اصلا کاربرد جنگ میکروبی رو نداره به دلیل اینکه این ویروس درصد پایئنی رو شامل میشه و قابلیت سرایت رو نداره و حتما باید بصورت مستقیم تزریق بشه و Alexia میخواست از طریق تمام مورچه های روی زمین کنترل بشریت رو از طریق گزیدن بدست بیاره.


NE-T Virus

این ویروس شباهت زیادی به T-Virus داره با تفاوت اینکه این نمونه فقط بصورت اختصاصی برای پروژه 'Tyrant' ساخته شده، Umbrella برای شروع جنگ میکروبی تنها نیاز به قدرت و خرابی نداشت و میخواست چیزی بسازه که دارای درک و فهم باشه و بتونه یک ماموریت رو بصورت کامل تموم کنه. این پروژه توسط دو گروه آمریکایی به سرپرستی دکتر Birkin و یک گروه اروپایی صورت گرفت، که در آخر گروه آمریکایی موفق به ساخت این ویروس شد که T-002 نتیجه این ویروس بود، که توانایی پذیرفتن دستورات ساده ای از قبیل دفاع و حمله رو داشت که با این حال این ساخته برای این پروژه کافی نبود و بعد از شکست Tyrant-002 کمپانی Umbrella پروژه ساخته شده توسط اروپایی هارو با اسم Goddess of Vengeance یا Nemesis رو ارائه داد که تونست تمام اورگان های ضد Umbrella رو نابود کنه، یکی از اونها تیم S.T.A.R.S بود. Nemesis دستورات زیادی رو از قبیل تعقیب، دفاع، حمله، تعقیب و تشخیص افراد از هم و استفاده از اسلحه های گرم (Rocket Launcher) رو میپذیره. در پی این ساخته T-103 یا MR.X هم توسط این کمپانی ساخته شد.


G-Virus



این ویروس از لحاظ تغییرات از ویروس مادر پیشرفته و قوی تر هست، این ویروس که موضوع اصلی بازی Resident Evil 2 هست، توسط دکتر Wiliam Birkin ساخته شده، این ویروس تا به حال به Wiliam Birkin و دخترش Sherry و همچنین به Curtis Miller در فیلم Degeneration تزریق شده. گفته میشه که دکتر Birkin در زمانی که روی Lisa Trevor آزمایش میکرد بعد از مقاومت غیر منتظره NE-α رو شاهد بود به این ویروس دست پیدا کرد. این ویروس از راه تزریق و خوردن قابل انتقال هست، این ویروس قابلیت تجدید حیات و تکثیر سلول های مرده رو داره، از نتایج این ویروس چشم سوم هست.

Progenitor virus variant

ویروسی بود که دکتر Birkin به Wesker داد تا بتونه به توسط اون دوباره به زندگی برگرده و به یک ابر-انسان سریع و قوی تبدیل کنه،

tG virus
Progenitor 30
Uroboros virus

۹۲/۰۵/۱۴ موافقین ۴ مخالفین ۰
محمد سلیمان آبادی

نظرات  (۱)

خیلی بازی گوهی است خیلی بازی اشغالی است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی