مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

سلام به گیمر ها و دنبال کننده های عزیز و طرفدارای گیم های ترسناک . وبسایت Revil4 یک مرجع تخصصی و بزرگ در زمینه نقد و بررسی و تحلیل جدیدترین اخبار دنیای بازی های ترسناک و راهنمایی و به اشتراک گذاشتن نظرات ، ایده ها و گیمپلی طرفداران و گیمر های هارور هست ..
اگر مطلب ، فن آرت ، و ... برای نمایش در وب با اسم خودتان و نظری در خصوص وب سایت دارید و یا میخواهید به عنوان نویسنده به فعالیت در سایت بپردازید به بخش
" تماس با ما " مراجعه کنید ..

revil4.blog.ir


www.aparat.com/sobhan1408

رزیدنت اویل 3.5

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۱ ب.ظ

اگه توجه کنید به این نکته میرسید که همه سری بازی های رزیدنت اویل یک لقب یا پسوندی دارند که اصلی ترین اونها پرفروشترین و پرطرفدار ترین اونهاست
خب این رو هم حتما میدونید که رزیدنت اویل چهار پر مخاطب ترین و ریزیدنت اویل 5 پرفروش ترین سری بازی های کپ کام بودند در این سری قصد دارم نقد و برسی و چندتا نکته از ان بازی رو به اجرا بزارم.



رزیدنت اویل چهار جدا از سری بازی ها رزیدنت اویل راهی جدا در پیش داشت داستان حرکات سلاح ها تفات زیادی پیدا کرده بودند و نمیشد این همه تغییر را همچنان با سری های قبلی مقایسه کرد همه معنی ترس و وحشت و خاطره از رزیدنت اویل رو رزیدنت اویل 3 مدانند اما این سری بر علیه هر سری میتوان گفت رودستی به همه زد با این که این بایز نسبتا قدیمی به شمار می اید اما همین بازی در سری خود بسیار بزرگ بود
در این بازی یکی از قهرمانان سری پیشین یعنی لیان اسکات کندی رو شاهد بودیم که برخلاف سری دوم با چهره ای با تجربه تر وارد بازی میشود روند داستان جالب و هیجان انگیز است اما در حالت عادی نمیتوان به جالب بودن ان اشاره نمود.

 



طرح صندوقچه اسلحه ها در همه سری ها بدون استثناء وجود داشت در این سری اگر تغیر بسیاری کرده اما چندان هم جالب نبود چون استفاده از سلاح ها و عملکرد سریع انها (عوض کردن سریع)باعث جذابیت های بازی میباشد که متاسفانه در این سری به ان اشاره نشده است داستان بازی از انجایی شروع میشود که لیان اسکات کندی با دو همکار خود وارد روستایی عجیب میشوند در این بازی در کل داستانی وجود نداشت تنها یک طرح نهایی برای ساخت این بازی توسط کپ کام به ثبت رسید که ان را به پرونده نهایی تبدیل کردند همچنین فراموش نشود کاراکتر محبوب و جذاب یعنی ایدا وانگ هم در این سری حضور دارد
نکته:
قبل از انتشار این نسخه یک نسخه به نام رزیدنت اویل 3.5 در حال ساخت بود که متاسفانه با مخالفت کمپانی ای انتشار دهنده به ثبت نرسید و نام رزیدنت اویل 3.5 را به خود گرفت




این سری بازی یک بازی ناموفق خطاب شد که در اثر افت کیفیت و غیر طبیعی بودن لغو شد!


منبع: www.gamesroom.ir
۹۳/۰۹/۲۲ موافقین ۳ مخالفین ۰
امین زارع

3.5

رزیدنت اویل 3.5

نظرات  (۱۷)

اره بد نیست
بابا یه رزیدنت ایول ترسناک هم که میسازن اینجور میشه

چرا؟؟؟؟واقعا چرا؟؟؟؟ واوا این تنها رزیدنت ایولی میتونست باشه که وحشتناک میتونست باشه اونوقت لغوش کردن عجب آدمایی پیدا میشنا بنظرم به این میگن رزیدنت ایول که ترسناک باشه الان برید ببینید انقدر رزیدنت ایول ترسناک نیست که دارن مسخرش میکنن و دارن بهش میخندن و کاراکتر هارو به تمسخر گرفتن

حالا کدوم یکی ازین کارارو با سایلنت هیل یا بقیه بازیهای ترسناک انجام دادن؟
پاسخ:
والا راست میگی!
من سایلنت هیلو یبار بازی کردم از ترس اومدم بیرون! :))
ولی رزیدنت اویل دیگه کارش تمومه! :|
کی دیده زامبی AK47 یا RPG بگیره دستش؟؟؟
به نظر من خیلی خوب بود چون تو یه کلیپی که ازش گرفتم واقعا ترسناک بود واقعا نمیدونم چرا همه نقدش کردن هرچی بود بازم بنظرم خیلی خوب بود
پاسخ:
خیلیم ترسناک خوب نیست!
آدم بیچاره میشه!!! :))
من ازی این بازی رازی ام گرا فیک بالای داره
به نظر من بازی رزیدنت اویل ۴ یه بازیه خیلی قشنگ با گرافیک بالا با مراحل سخت و دلهره آوره.
ولی به نظرم ای کاش ساخت بازی رزیدنت اویل ۳.۵ رو لغو نمیکردن... چون هم ترسناک تره وسخت تر.
به نظر من رزیدنت اویل ۴ نسبت به بقیه ی رزیدنت اویل ها (۲،۳...) تغییر خیلی زیادی کرده.
که یکی از تغیرات زاویه ی دید بازیکنه. همینکه نسبت به بقیه رزیدنت اویل ها ، زیاد ترسناک نیست. ولی من به شخصه عاشق این سری از بازی ام.
ممنون از این سایت بسیار خوبی که دارید ;-)
پاسخ:
خواهش میکنم!
به نظر من این نسخه بهترین نسخه ی ساخته شده هست.
چرا؟ چون هم ترسناکه، هم گرافیکیه، هم معما داره، هم اضافات بازی داره و ...
بهتر بود همین روند رو ادامه میدادن و بیشتر بازی رو به سمت واقعیت زامبی میبردن تا Call Of Duty!
دقیقا حق با شماست ! :-)
یه سؤال  دیگه هم داشتم:
میخواستم بگم که من رزیدنت اویل ۴ رو توی پلی استیشن ۲ بازی میکنم و میخواستم بدونم که 
این سری از بازی برای پلی استیشن ۲ رمز و کد نداره؟؟؟
پاسخ:
چرا ولی مثل اینکه خیلی کم پیداس.
منم گشتم پیدا نشد.
خیلی ممنون بابت پاسختون:-)
من یه سؤال دیگه هم بکنم و دیگه مزاحمتون نمیشم:
من هر کاری میکنم نمیتونم hand cannon رو آزاد کنم . با کرازر و هانک فقط تونستم سه تا مرحله رو ۵★ بگیرم . روشمم اینه که اول میرم همه ی وقت هارو جمع میکنم بعد میرم سراغ کشتن  زامبی ها.
ولی اصلا نمیتونم با لیان و ایدا 5★ بگیرم . واقعا سلاح هاشون ضعیفه . خیلی خیلی هم تلاش میکنم که بتونم پنج ستاره بگیرم ولی واقعا سختمه. اگه پیشنهاد یا راهی دارید راهنماییم کنید.متشکرم.
در ضمن اینم بگم که از بین تمامی سایت های رزیدنت اویل ، من سایت شما رو میپسندم . واقعا سایت عالی دارید . فقط اگه تو این مورد کمکم کنید ممنون میشم :-)
پاسخ:
لطف داری! پاسخ دادن هم به سؤالات هر اویل بازی وظیفه ایست تمام نشدنی! :))
من یه راه بهت پیشنهاد میدم که خودمم بعضی وقتا (که اصابم داغون میشه D:) ازش استفاده میکنم. این روشم بسیار سادس! ترینر :)! ترینرای سایتو دانلود کن و تک به تک امتحان کن.
نشد برو تو گوگل سرچ کن و از اونجا دانلود کن تا وقتی که یه ترینر (یادم رفته کدومه) پیدا کنی که هم جون و هم فشنگو بی نهایت کنه، هم زمان مراحل Mercaniers.
اینم جواب! :-)
درمورد سایت هم لطف داری. هر موقع سؤالی داشتی در خدمتم!
"در ضمن، خواهران بلا (همون اره برقی خودمون) و Garrador (ایکس من خودمون D:) و اونی که اره برقی دوسر دستشه می تونن تو یک ضرب بکشنت و ترینر تأثیری نداره."
ممنون! ؛-)
ولی منکه گفتم تو پلی استیشن بازی میکنم. چجوری فشنگ و جون رو بینهایت کنم؟
منتظر جواب هستم :-)
پاسخ:
:-)) من تو پلی استیشن 2 حدود 7 سال پیش بازی می کردم.
بهترین کار اینه که اول کار همه ی زمانارو با هم نگیری و یکی دوتا رو بگیری تا وقتی که زمان قرمز شد (حالت هشدار).
یه چیز دیگه که خیلیا دیدم اشتباه میکنن اینه که اصلا نباید یکجا وایسی و سنگر بگیری! اگه این کارو بکنی نهایتا 3 یا 4 ستاره می گیری ولی با حرکت (نه بیش از حد و با توجه به دور و بر) می تونی گاندو های بیشتری جمع کنی و در نتیجه با کشتنسون امتیاز بیشتری بگیری.
همیشه هم سعی که که پشتت به دیوار باشه (همون قضیه پشتم گرمه D-:) تا یه خواهر بلا :) نفلت نکنه.
بیشتر نمیدونم! :))
خیلییییی ممنون :-)
پاسخ:
خیلی خواهش :-))))))))
وای من نمیدونم چجوری ازتون تشکر کنمD-:
 به لطف شما و راهنمایی دقیقتون تونستم hand cannon رو ازاد کنم:-))))))
پاسخ:
:)))) چاکرم :)))))
سلام!!!
من بازم برگشتم یه سؤال برام مطرح شد باز...ببخشید انقد مزاحم میشم...sorry
سؤال:
من شنیده بودم که لیان تو ی همون قایقی ``که باید اون ماهی بزرگ رو میکشیم`` میتونیم
از اسلحه هامون هم استفاده کنیم...حقیقت داره؟
پاسخ:
خواهش میکنم!
اتفاقا خیلی خلوت شده. خوشم میاد سوال بپرسن. :)
تو بازی اصلی و بدون مود امکان نداره.
مگه مودی چیزی ساخته باشن.
سلام هیچ نسخه ای از این بازی وجود نداره بشه دانلود کرد؟؟
مثل اویل 1.5 که بعد ها منتشر شد.
منظورم اینه که اویل 3.5 کلا منتشر نشد؟؟ خیلی دوست داشتم برا دقایقی بازیش کنم چون به نظرم خیلی جالب بود
با تشکر از پاسخ گویی تون
پاسخ:
نه. هیچ نسخه ای از این بازی بیرون نیومد.
فقط نسخه ی آشیو هست که اونم دست سازنده هاست و برای خرید و فروش نمیزانش.
کجا می تونم رزیدنت اویل نا موفق را پیدا و دانلود کنم
پاسخ:
اونطور که ازش معلومه همون ناموفق مونده و نسخه ای ازش بیرون نیومده.
پس یعنی فک نکنم جایی باشه بجز بازار سیاه. :)
من یه نسخه نا موفق ازشو دارم کی میخاد evil 3.5
پاسخ:
:)

کی رزیدنت اویل ۳.۵ داره 

پاسخ:
این قسمت منتشر نشد 

سلام . دوستانی که تمایل دارید بازی اویل 3.5 منتشر بشه یه خبر خوب دارم. من مدتی پیش یه بیانیه دادم که این بازی باید توسط کپکام تکمیل و منتشر بشه. بیایید دست به دست هم بدیم و خواسته خودمون رو به گوش کپکام برسونیم تا این بازی رو منتشر کنند. شما دوستان باید برید به این لینکی که میگم و اون بیانیه رو امضا کنید. اگه تعداد امضاها به 1000 تایی چیزی برسه کپکام مجبوره یه جوابی بهمون بده. لینک بیانیه :

https://chng.it/bW8sd7gM

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی