مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

سلام به گیمر ها و دنبال کننده های عزیز و طرفدارای گیم های ترسناک . وبسایت Revil4 یک مرجع تخصصی و بزرگ در زمینه نقد و بررسی و تحلیل جدیدترین اخبار دنیای بازی های ترسناک و راهنمایی و به اشتراک گذاشتن نظرات ، ایده ها و گیمپلی طرفداران و گیمر های هارور هست ..
اگر مطلب ، فن آرت ، و ... برای نمایش در وب با اسم خودتان و نظری در خصوص وب سایت دارید و یا میخواهید به عنوان نویسنده به فعالیت در سایت بپردازید به بخش
" تماس با ما " مراجعه کنید ..

revil4.blog.ir


www.aparat.com/sobhan1408

رفع مشکلات بازی RESIDENT EVIL 4 HD

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ق.ظ



مشکلات بازی RESIDENT EVIL 4 HD
برای حل مشکل کند بودن یا اسلوموشن بودن بازی FPS رو روی 30 بگزارید و motion blur رو off کنین. 

به اینجا بروید Documents\My Games\Capcom\RE4
فایل config رو باز کنین مقدار های زیر رو تنظیم کنین با توجه به عدد جلوی هر کدام:


v-sync 0
fullscreen 1
adapter 1
motionblurEnabled 0
variableframerate 30


بعد تغییرات رو سیو کنین.


دوستان توجه کنید اگه مشکلی که دارید شایع باشه حتما در همین وب و یا در سطح اینترنت پاسخ خودتون رو پیدا میکنید لطفا هر سئوالی را اینجا مطرح نکنید . البته ما تا جایی که بتونیم کمکتون میکنیم 

نظرات  (۱۳۰)

سلام میشه بگی من اینکارارو کردم خوب دروست شد ولی تعداد زیادی گاندو بیاد منظورم 5 تا باز همون قبلی میشه وقتی کشتمشون دوباره بهتر میشه :ِِِِِِِِِِِِِ
پاسخ:
خدایی نگرفتم چی گفتی داداش! D:
دوباره بگو ولی واضح تر.

سلام دوست عزیز

میشه یکم واضح تر بگید؟

ایولا،مرسی
پاسخ:
خواهش
ایولا،مرسی
پاسخ:
      خواهش
این برای نسخه ی sd یا hd
پاسخ:
یعنی ننوشته برا کدومه؟ :|
من یک مشکلی دارم ،اون دمو هایی که اشلی و آیدا توش باشن رو
نشون نمیده.
پاسخ:
بعضی وقت ها دمو ها مشکل براشون پیش میاد دیگه.
منم همینطوریم و چند تا از دموها کلا نمیارن و چاره ای هم نیست مگه بهترین نسخشو بگیری.
ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم.
ترو خدا جوابمو بده منFPS را را پیدا نکردم از کجا پیدایش کنم

ترو خدا جوابمو بده منFPS را را پیدا نکردم از کجا پیدایش کنم

سلام ببخشید من جایی که مجسمه پسربچه دنباله لیون راه میفته روگیرکردم به دره که میرسم هرچی باتیرمیزنم قفله نمیشکنه نکنه بخاطره اینکه چن بارهمونجامردم اینجوری شده اره چاره چیه باید چیکارکنم؟؟؟
پاسخ:
یا با چاقو بزن یا با پا.
با چاقو یکبار میشه با پا هم 3 بار.
جوابمو بده
پاسخ:
توی تنظیماته دیگه!
مگه متنو نخودندی. خودمم عوضش کردم.
سلام دوست عزیز.من بازی رو با دسته بازی میکنم.ولی متاسفانه نشونه که میگیرم دیگه نمیتونم هدف گیریم رو با دسته بازی کنترل کنم.فقط با موس میتونم این کار رو بکنم/تور رو خدا میشه راهنمایی کنی عزیز؟
پاسخ:
ببین احتمال زیاد تنظیماتش مشکل داره و نشونه گرفتنو جای یه دکمه دیگه زده.
باید بری تو تنظیمات و فک کنم قسمت aim (دقیقا نمی دونم چون تو تنظیماتش زیاد نرفتم) رو تغییر بدی به کلیدی که می خوای.
سلام.منم دقیقا مشکل نشونه گیری دارم.نزدیک چند ساعت هم با تنظیماتش  ور رفتم ولی نتونستم درستش کنم.حتی قسمت input.ini رو هم دستکاری کردم.ولی بازم تاثیری نداشت.
من قبلا یه بار نسخه ی کم حجم رزیدنت اویل 4 رو بازی کردم و مشکلی بابت دسته نداشتم.ولی الان که میخوام نسخه ای hd رو بازی کنم مشکل نشونه گیری دارم.

واقعا اعصابم خورد شده. ممنون میشم مشکلم رو حل کنید! 
پاسخ:
سلام. دادا بعضی کامپیوترا نمیکشن کلا.
مال منم به زور آورد!
سلام داداش میشه بگی این ارور چیه و چرا بازی باز نمیشه
bio4.exe - System Error
The program can't start because steam_api.dll is missing from your computer. Try reinstalling the program to fix this problem.


پاسخ:
بازی شما نیاز به کرک داره.
احتمال زیاد کرکش تو DVD بازی هست و فقط باید تو محل نصب بازی کپیش کنی.
اگرم نبود باید دانلودش کنی.
سلام من یه بار دانلود کردم نشود میشه یه لینک دانلود بهم بدی .مرسی
بابا واضح تر بگم خوب من وقتی میرم مرحله اول درسته بعد که دو یا سه تا گاندو میاد باز خراب میشه منظورم آهسته میشه  بعد هوا رو نشونه میگیرم یا یه جایی میرم که گاندو نیست دروست میشه بعد دوباره میرم گاندو بکشم صحنه آهسته میشه خخخ خودم نفهمیدمچی گفتم خخ غلط املاای نخندید خخ سیستمم خوبه ؟؟                                                                                                                                                  ram:4        gerafic:2             cpu:intelcore prmum inside 945 D 3.40 ghz           همچین جیزایی هست 
پاسخ:
گرافیکت نمیخونه.
بابا کرافیک کمه ؟ یا زیاده یا چیز دیگه خ خ؟

دوستان سپیو کمه یا زیاد لطفا ج بدین خواهششششششششششششششششششششششششششششششششش ؟؟!؟!!؟؟!#ٌٍ؟@#$؟

پاسخ:
زیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد!
خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی زیاد!
مسعود یه نگاهی به ایمیلت بنداز. سوپرایز دارم برات! :)
سلام.من اینکارو کردم بهتر شد ولی هنوز اسولموشنه!باید چیکار کنم؟

پاسخ:
راه دیگه ای نیست دوست عزیز!
مشکل از کارت گرافیک، سی پی یو، یا رم شماست.
باید اونارو ارتقا بدی.
خواهشا جواب بدید ممنون

۲۴ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۵ are h way way way way way way areh way way way way way way
یعنی آرهههههههه وای وای درست شد :( 
پاسخ:
خوشحالم که حل شد
سلام چرا دست پای اشلی و ادا پوشانده است ؟  

کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک
پاسخ:
داداش اره جدیدا تو نسخه hd بخاطر اعتراضاتی که شد بیشتر پوشوندنشون 
فـــــیــــلـــــم هــــــای  ادا رو نـــــــــــــــشون نمیده عجب  ریدن تو بازی 
پاسخ:
مسعود داداش فیلتر دوس دارن! OK؟
برم هرکی که اعتراص کردو ترور کنم 0_0 خخ
پاسخ:
منم میام کمک D:
سلام بازی اویل 4 میتونیم با دسته بازی کنیم؟ من که هرکاری میکنم با دسته نمیشه بازی کنی باهاش
پاسخ:
دستتون مدلش چیه ؟ شاید خرابه ؟ 
مشکل منم دسته است کمک کنید لطفا؟!؟!
پاسخ:
توضیح بدید لطفا
نمی تونم هدف گیری کنم مدل کامپیوترم هم قوی است همه چیزش 
داداش بیا یی تلگرام مشکلمو حل کنی ممنونت میشم
بگو دیگه
پاسخ:
این ID تلگرامه: sibm80
بیا اونجا تا اگه شد حلش کنم.
سلام. ..من بازی رو دان کردم...وقتی تو بازیم یه سری اشکالات داره مثلا قفلو با چاقو باز نمیکنه یا نارنجک میاندازم کار نمیکنه
در رو با پا باز نمیکنه ....چه کنم؟
پاسخ:
مگه میشه نارنجک کار نکنه ؟
درو باید محکم کلیدو فشار بدی تا با پا باز کنه
قفلو با چاقو باز میکنه اما باید بری نزدیکش و چاقو رو درست روی قفل بزنی اگرم کار نکرد برای اپدیت جدیده
که این امکانو برداشتن
سلام در مرحله دوم که در دهکده ای هستیم اصلا هیچ چیز معلوم نمیشه همش دوده چی کار کنم
پاسخ:
بازی مشکل داره.
یا از اول کامل نبوده بازی یا چند تا از فایلاش حذف شده.
لطفا زود جوابمو بدین اقا
یعنی اگر از اول نصبش کنم خوب میشه?

پاسخ:
بستگی داره به بازی. 
اگه اشتباه نصب شده باشه که با دوباره نصب کردن و غیرفعال کردن آنتی ویروس، باید درست بشه اگر نه باید یه نسخه ی کامل و سالمشو از یا دانلود یا خریداری کنی که من سایت www.download.ir رو پیشنهاد میکنم.
ممنون خدا خیرتون بده
پاسخ:
خواهش میکنم!
سلام.ببخشید میشه بهم بگید چیکار کنم تا بازی فقط با کیبرد شه آخه بازی با موسه و خیلی سخته بهم کمک کنید.
پاسخ:
نمیشه. یا با کیبورد و موسه یا با دستگیره.
ببخشید میتونید بگید کرک رو چجوری اجرا کنم؟؟؟
پاسخ:
هر چی تو پوشه ی کرک هست رو کپی میکنی تو پوشه ی محل نصب بازی.
ببخشید میشه بگید این ارور یعنی چی:The program can t start because d3dx9_30.dll is missing from your computer. Try reinstalling the program to fix this probem
پاسخ:
یه فایل حذف شده. فکر کنم بخاطر آنتی ویروسه.
بازیو کلا حذف کن، آنتی ویروسو غیرفعال کن، بازیو دوباره نصب کن.
من بازی رو حذف کردم آنتی ویروس رو غیر فعال کردم  بازی رو دوباره نصب کردم اما مثل همیشه هیچ فرقی نکرده ، امکان داره کامپیوترم ویروس داشته باشه؟؟؟
پاسخ:
والا چی بگم! همه ی فایل های نصبی تو سی دی بازیو نصب کردی؟
شاید مال یکی از اون برنامه ها باشه.
اگرم نه شاید خود بازی مشکل داره و کامل نیست.
ببخشید ارور رو میتونید برام معنی کنید لطفا!!!
پاسخ:
ارور (error) پیامیه که وقتی مشکلی تو گوشی یا کامپیوتر و ... ایجاد میشه و به درستی کار نمیکنن، نشون داده میشه برای اینکه استفاده کننده (user) از مشکل با خبر بشه و درستش کنه.
امر دیگه ای هست؟
سلام ببخشید من تغییراتی رو که گفتید زدم ولی بازم کنده .بهتر شده ولی نه خوبه خوب
پاسخ:
این بازی سیستم بالا میخواد که شما ندارید.
سلام چرا وقتی میخوام وارد بازی شم این ارور رو میده                                                                                         game.exe stop working
پاسخ:
یا بازی باید کرک بشه یا کلا خراب شده.
سلام اقا این بازی یه سری مشکل داره 1نارنجک کار نمیکنه 2 هیولای توی دریاچه اصلا نیزه نمیاد بزنیش فقط هوا تو دستت هوارو پرت میکنه اونو گذروندم غولا میگیرنت تو دستشون همینجوری تو دستشون میمونی نه میمیری نه میتونی بازی کنی اینا به کنار الان اون قسمتی که کامیون از بالا میاد باید بترکونیش من لامصبو با ارپیجی میزنم باز میاد از روم رد میشه میمیرم چیکار کنم اخه
پاسخ:
داش بعضی بازیا یا فایل نصبیشون خرابه یا کامل نصب نمیشه یا با سیستمت نمیخونه.
برا همین اینطوری میشه!
اقا میشه بگید پیغام  the application was unable to start correctly(0xc000007b). click ok to close the applicationبرا چی میاد خواهش میکنم تو بازی اویل 5 همین پیغامو میده خواهش میکنم کمک کنیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید.
بعد که این پیام میره میزنم بازی باز شه میزنه game.exe has stopped workingچیکار کنم تورو خداااااااااااااااااااااااااااااااااا
سلام . خوبین من یک سوالی  داشتم من این بازی رو چند بار دانلود کردم ولی نمیدونم وقتی بازی رو میزنم باز کنه مینویسه رزدنت اویل متوقف شد اندروید منم 5 هست نمیدونم خیلیا این مشکلو داشتن میشه راهنمایی کنین من خیلی دوست دارم این گیم رو دوباره بازی کنم اگه میشه کمک کنین ممنون میشم
پاسخ:
اگه تو گوشی اندرویدی میگی این اتفاقات ممکنه افتاده باشه:

1- با رمت مشکل داره.
2- با نسخه ی اندروید گوشیت مشکل داره چون بازی یکم قدیمیه و اندروید 5 هم مشکلات خودشو داره.
3- ویروسی بودن گوشی.
کسی جواب منو نمیده

پاسخ:
کلیک کن
سلام دوستان اگر نسخه ی prophet بازی رو دانلود کنید بدون هیچ مشکلی و با فریم 60 و blur و با بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا میشه چون تمام پچ ها و اپدیت ها تو این نسخه هستند
با تشکر
ببخشید من این تغییراتو انجام دادم بعد میرام تو بازی بازم کنده بعد تصویر بازی کوچیک میکنم درست میشه میشه بگید چیکار کنم تا درست شه(با تصویر بزرگ)
پاسخ:
باید Full Screen رو فعال کنید.
سلام.32 بیت بودن یا 64 بیت بودن ویندوز تاثیری داره؟ممنون میشم جواب بدید
پاسخ:
ممکنه نسخه ویندوز با بازی مچ نشه کامل ولی در کل فک نکنم.
سلام ببخشید برای من مینویسه مشکلی پیش اومده دوباره نصب کنید تا این مشکل برطرف بشه اما وقتی نصب میکنم دوباره همین پیغامو میده مشکل از کجاست؟ممنون میشم راهنماییم کنید با تشکر
پاسخ:
شاید یکی از فایلا درست نصب نمیشن که این مشکل یا به آنتی ویروس ربط داره، یا به خود بازی که کامله یا نه و یا به نحوه ی نصب که درست و کامله یا نه. ممکنم هست با ویندوز نخونه مثلا من یه بازی دارم که فقط با ویندوز 7 64بیت میخونه ولی رو 32بیت اصلا اجرا هم نمیشه.
اویل باز نمیشه
به  configمیرم تنظیمات رو درست می کنم ولی باز نمی شه اگه جوابم رو بدین ممنون می شم
سلام دستون درد نکنه مال من قبلا خیلی یا بیش از حد اسلوموشن بود ولی الان با کمک شما درست شد دست شما درد نکنه یه عالمه سایت خارجی رفتم ولی سایت شما عالی بود
چطوری میشه از دسته بجای کیبورد استفاده کرد؟
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۷ ایلیا نورمحمدی
من اگه به این چیزایی که فرمودید. انجام بدم صد در صد خوب میشه ?
واقعا کسی نیس جواب آدمو بده؟ چطوری باید از دسته استفاده کرد توی نسخه HD
پاسخ:
والا امتحان نکردم ولی تو نسخه ی معمولی که فقط کافیه دسته رو بزنی و درایورشو نصب کنی.
برای بازی با دسته در پی سی کافیه دسته رو وصل کنین به کامپیوتر و برین توکنترلر ستاپ بعد برید تو جوی استیک ستینگ <اگه مشکلی با دکمه هاش نداشتین نیازی نیست> بعد ستتونو به شکلی که می خواین تنظیم کنین

برا چی وقتی میرم توش مینویسه بازی متقف شده است بعد میاد بیرون گوشیممرgalaxy j7 
پاسخ:
این که مال کامپیوتره نه گوشی.
سلام من بازیو ک سیو میکنم مینویسه موفقیت آمیز،، ولی وقتی میخوام لود کنم پاک شده..!!
چکا کنم؟؟
پاسخ:
نمیدونم شرمنده! من یبار دیگه هم گفتم که این بازی رو کامپیوترم نیومد.
آقا من بازی اویل همه چیش به سیستم کامپیوترم میخوره ولی نصب کردم میخوام برم تو نه ارور میده نه چیزی اصلا نمیره توش..تورو خدا زود بگید من عاشق این بازیم میخوام سریع درست شه
در ضمن این بازی باید کرک بشه یا نه تو سی دی که گرفتم پوشه کرک نداره .اگه کامل بهم توضیح بدید واقعا متشکر میشم .توروخدا بگید
پاسخ:
اگه کرک نداره از تو اینترنت کرکشو دانلود کن ببین درست میشه یا نه.
اگه نشد ببین ویندوزت بهش میخوره. اگه بازم نشد تمام برنامه های مورد نیاز از جمله directx رو از آپدیت های اول تا آخر نصب کن. اگه دیگه کلا نیومد یعنی بازی شما مشکل داره و بهتره از اینترنت دانلود کنی.
سلام.من نمیتونم سیو کنم.ینی وقتی سیوو میزنم وقتی میرم تو لود هیچی نیست
سلام.قبلا توی سایتا که میگشتم برای حالت اسلوموشن بودن بازی میگفتند که باید کارت گرافیک رو آبدیت کنی.منم همین کارو کردم ولی هنوز همینجوریه.سیپیوم 7 هسته ایه.گرافیکمم خوبه.رمم هم 8 هستش. لطفا راهنماییم کنید .خععععلی ممنون
درضمن اون کارایی که شما گفتیدو کردم.رفتم تو بازی 3 برار کندتر شد.جوری که اصلا حرکت نمیکرد بعد 3 دقیقه یک سانت حرکت میکرد
پاسخ:
به خاطر اینه گرافیکت بهش نمیخوره.
خب بگید من چیکار کنم .یعنی هیچ راهه دیگه ای نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
چرا نیست! ارتقاش بده کِیستو.
ببخشید دکمه 6و8 دسته اکس باکس کدومه


پاسخ:
ایکس باکس ندارم!
کسی هس ک ب من کمک کنه

سلام
دوستان بازی رزیدنت ایول 4 با کمک شما سرعتش خوب شد. اما سیاه و سفید؟ راه حل چیه؟
پاسخ:
با گرافیک سیستم کامپیوترتون نمیخونه.
ببخشید برا من با موس هدف گیری نمیکنه فقط با دسته و کیبورد هدف و شلیک میکنه تو تنظیمات هم هرچه ور میرم درست نمیشه لطفا میشه کمک کنید
پاسخ:
باید تنظیمات مخصوص موش رو هم داشته باشید، نسخه ی شما خیلی قدیمیه فک کنم.
لطفا جواب بدید
 نه اخه قبلا با موس هم میشد ولی یهویی بهم خورد
پاسخ:
شاید تنظیماتش به هم خورده
سلام من نخسه Resident Evil 4 Ultimate HD Edition رو نصب کردم بازی رو باز می کنم نمیاد هیچ تئوری هم نمیده فقط نمیاد رم من 4 گرافیک خاهش میکنم بهم یاد بده چجور مشکلشو حل کنم 
پاسخ:
یا برنامه های مورد نیازش نصب نیست، یا گرافیک نمیکشه، یا کامل نصب نشده و یا فایل نصبی مشکل داشته.
سلام بازی evil4 رو دانلود و نصب کردم الان وقتی میخام بازی رو باز کنم ارور fatal error  رو میاره steam must be running to play this game این ارور رو میاره نرم افزار steam 2014 رو هم نصضب کردم ولی نمیشه راهنماییم کنین مرسی
پاسخ:
کرک بازیو چه معمولی چه HD از اینترنت دانلود کنید.
سلام من همه ی کار هایی که گفتی کردم ولی بازم خیلی کنده چه کنم

پاسخ:
به گرافیک و پردازنده و همچنین رم کامپیوترت نمیخوره عزیزم.
باید اونایی که ضعیفنو ارتقا بدی.
کسی نیست
میشه واسه این ک دسکو بهش وصل کنیم چیکار کنیم
پاسخ:
دسته؟
داداش میشه بصورت فیلم در آپارات یا توی سایت خودتون بزارین

پاسخ:
والا فعلا بازیشو ندارم شرمنده.
ببخشید بچه ها من میخوام رگبار بینهایت بگیرم چیکار کنم اون دوتا مرحله ایدا تا خرش بازی کردم اما باز تو اول بازی نیمده رگبار تو وسط بازی هم نیمده پس کی میاد
پاسخ:
مرحله ایدا کامل بشه میتونی بخریش.
با سلامتو بازی اویل 4 با دسته بازی میکنم مشکلم اینه موقع شلیک کردن نمیتونم جهت بدم.اگه میشه راهنمایی کنید
سلام، من دی وی دی رو که میذارم وقتی نصب رو میزنم بعد از چند دقیقه این ارور میاد: This app Can't Run on your PC
 To find a Version for your PC, check with the software publisher.
حالا چیکار کنم؟
پاسخ:
چون بازی قدیمیه روی ویندوز 10 پشتیبانی نمیشه
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۰۹ روحالله جعفری
من یک مشکلی دارم خطای که میده the program can t start because steam -api.dll is missing from your computr

پاسخ:
مشکل کرک بازیه!
فک کنم نسخه ی شما HD باشه و باید کرکشو محل نصب بازی بریزید.
باسلام من پوشه Documents رو پیدا کردم ولی خالیه چیکار کنم توروخدا کمکم کنید من خیلی بااین بازی خاطره دارم وخیلی بازی رودوست دارم کمممممممممک

پاسخ:
یه بار اون پوشه رو حذف کن و دوباره بازی رو حذف و نصب کن شاید درست بشه
سلام اقا ببخشید من ااویل4 نصب کردم موقعی که تو لول 1 سنگ دنبالت میافته را تو بازی مربع را 5 نشون میده بعدشم دکمه 6 و 8 میده برا جاخالی این جریانش چیه؟
پاسخ:
باید 6 و 8 رو با هم . دقیقا وقتی نشون میده بزنی که جاخالی بده
سلام،خواهشاجواب بدید،
من بازی رونصب کردم ولی همون اول که میخوام واردبشم میپره بیرون ومیگه بازی متوقف شده است جواب لطفا
دوستی که مشکل program cant start رو تو بازی رزیدنت اویل۴ داشت بورو برنامه چند کیلو بایتیxlive(labelate)k رو دانلود کن.مشکلت حل حل میشه.
سلام.من بازی رو دانلود کردم و بعد به طور کامل نصبش کردم.ولی بعد وقتی دکمه پلی رو میزنم میگه سی دی را وارد کنید.گرافیک و همه ی وسایلم به رزیدنت اویل 6 خورد.فکر نکنم مشکلی برای این یکی پیش بیاد.لطفا سریع جواب بدین
راستی نسخه ی من HD نیست.
سلام من نسخه اچ دی رو دارم وقت به هر نحوی چه با quit چه با alt+f4 و هر کلید ترکیبی دیگه ای خارج میشم وقتی میاد بیرون از بازی صفحه سیاه میشه هیچ اتفاقی نمیوفته یکی دوبار وقتی صفحه سیاه میشد اینتر رو میزدم درست میشد اما الان کلا دیگه هیچ کاریش نمیشه کرد به جز ریبوت روی سیستما دیگه هم نصب کردم اما بازم همون بود
پاسخ:
سلام دوست عزیز مشکلات نرم افزاریتون رو در انجمن های بازی یا جاهای دیگر مطرح و یا جستجو کنید 
این وب در خصوص نقد و بررسی بازی و مشکلات شایع کاربران هستش نه مشکلی که شما فرمودید 
با احترام 
ولی این لینک هارو یه نگاه بندازید بلکه مشکلتون حل بشه .

سلام
من ببازی ...EVIL4 را نصب کردم و باید با دسته کار کنم منطور من اینه که وقتی که میخواد اموزش بده که شلیک کردن کدومه. مینویسه مستطیل ولی خوب چون من دسته ندارم .....................

باید چیکار کنم
ممنون
پاسخ:
سلام . شلیک کردن با ماوس صورت میگیره .
 با کلیک راست نشونه گیری و کلیک چپ هم شلیک !
موفق باشید

دادا من اینکار رو کردم ولی درست نشد کارت گرافیکم 2gb هستش که نمیتونه از آون باشه چون قویه رمم 4 و سی پی یو core I5 هستش به نظرت مشکل از کجاست که هنوز کنده؟؟؟
پاسخ:
مشکل اینه کارت گرافیک فقط به 2 یا 4 بودن نیست بلکه مدل هم مهمه!
مثلا گرافیک GTX1050 و GTX 950 میتونن 4 گیگ باشن ولی 1050 خیلی بهتر بازیارو اجرا میکنه چون قوی تره.
سلام 
سلام، من تازه سی دی اویل چهار اچ دی خریدم ولی هرکاری میکنم اصلا بالا نمیاره، فقط گیر میکنه، سیستم هم بالاس ولی نمیدونم مشکل کجاس 
خواهشا کمک کنید
مرحله قطار اخر کا رکه می پره میگه تند e رو فشار بده با تمتام قدرت هم میزنم کار نمیکنه

ببخشید اون مرحله که باید به کامیون شلیک کنی تا بترکه من هرچی بهش شلیک میکنم نمیترکه مشکلش چیه لطفا یک راه حل بزارید
پاسخ:
باید به راننده شلیک کنی تا بمیره، بعدش کامیون چپ میکنه و چند تا روستایی ازش میان بیرون.
سلام چطوری دسته رو به بازی وصل کنیم
به راننده شلیک کردم جواب نداد
ببخشید من وقتی بازی اویل 4 می کنم چند دقیقه که بازی میکنم از بازی خارج میشه چیکار کنم
راستی اروری که میده اینه windows has stoped working

اقا ناموسا دمت گرم. خیلی گیرش بودم. خیر ببینی
سلام و عرض خسته نباشید 
من بازی رو نصب کردم و وقتی رو بازی کلیک میکنم ی صفحه سیاه میاد برام و بعد از بازی درمیاد و بازی رو میبنده
میشه مشکلشو بهم بگید ممنون میشم 
یه خورده بازی بهتر شد سرعتش ولی هنو گیر داره ولی ممنون که راهنمایی کردی
سلام دوست عزیز من بازی رو رسوندم به یه جایی رسوندم که واگن ها میفته و بعد باید لیان بپره وقتی میپره دکمه ها رو نمایش نمیده چیکار کنم ؟
پاسخ:
از ابتدای اون مرحله رو با کیب.رد برید
۰۳ مهر ۹۶ ، ۱۷:۱۵ رضا روشناس
سلام بازی رو میخوام نصب کنم یه ارور میده نمیدونم کد میخواد یا یه چی دیگه اینو مینوسه  enter cd - key  پایینش جا خالی هست باید اونجا بنویسی منم نمیدونم چیکار کنم
پاسخ:
سلام بازیتون کرک نشده هنوز اگر تو cd بازی رو نصب کردید باید اونجا رمز باشه اگر هم نه و از سایت دانلود کردید باید همراه پوشتون تو یه فایل notepad باشه 
موفق باشید
دوستان منم مشکل دارم اما وقتی میری تو بازی تو لودینگ میمونه . اینکه میخوای از در بری تو و بری منطقه دیگه میمونه توش باید چیکار کنم
پاسخ:
ممکنه بازی برای سیستم سنگین باشه اگر هم نه و توی بازی لگ دارید از همین پست رفع مشکلات بازی ... استفاده کنید 
موفق باشید
اقا این که دمو های ایدا رو نشون نمیده مشکل میشه که
تو بعضی دموهاش باید ی سری دکمه و اینا بزنی که نمیره ایدا
الان اونارو اصن نشون نمیده منم هر دفعه میمیرم
چی کنم ؟
پاسخ:
دوست عزیز تو بخش مود های بازی اصلا تعریف نشده که همون شخصیت های مود رو نشون بده و به خاطر کمتر شدن حجم بازی و ... فقط لیون هست و شما از مود ها فقط در گیمپلی میتونید استفاده کنید نه در دمو های بین بازی .
امیدوارم منظورم رو فهمیده باشید . با تشکر / موفق باشید 
سلام من بازی رو دانلود کردم ولی بازی اجرا نمیشه ارور Wrong disc inserted میده
سلام ببخشید من بازی و دانلود کردم ولی برای اجراش سی دی میخواد چی کار کنم ممنون
پاسخ:
حجم بازی ای که دانلود کردید چقدر بوده ؟؟؟ ممکنه به خاطر اینکه بازی نصف و نیمه و از روی سی دی آپلود شده باشه این اتفاق بیفته .
موفق باشید .
سلام،داداش من بازی رو نصب کردم ولی همه جا سیاه هستش ولی جعبه و کلاغ و ایناش معلومه
سلام ببخشید تو مرحله واگن بازی رزیدنت اویل 4 نسخه اچ دی آخرش مه لیون میپره با کدوم کلید از دیوار میره بالا ؟
پاسخ:
space
سلام کلید climb یا همون بالارفتن تو صفحه کلید کدوم کلیده تو مرحله واگن بازی رزیدنت اویل 4 نسخه اچ دی 
پاسخ:
سلام فکر کنم space ( فاصله ) هستش برا من که این بود 
موفق باشید 
واقعا خسته نباشید عالی بود
پاسخ:
:)
سلام کلید 5 تو صفحه کلید کدومه بازی رزیدنت اویل 4 نسخه hd
سلام.خسته نباشید.
کلیدها ی1.4.5.6 روز صفحه کیبورد کدوم کلیدها میشود؟
پاسخ:
دوست عزیز خودتون امتحان کنید 

سلام مرسی بابت راهنماییتون مشگل من درست شد   فقط یه سوال دیگه داشتم هیچ رای نداره که سرعد دویدن لیون یکم بیشتر شه
پاسخ:
اگه لگ ها و باگ ها کاملا حذف شده باشن یا حداقل 80 یا 90 درصد رفته باشن سرعتش طبیعیه و نمیشه کاریش کرد :/
سلام من بازی رو نصب کردم ئلی وقتی رو ایکون بازی کلیک میکنم علامت loadingمیاد ولی یهو ایکون بازی از زیر لپ تاپ میره 

کمکم کنید
پاسخ:
سلام بازی رو حذفو دوباره نصب کنید 

سلام این کار رو 5 بار کردم
در ضمن من رمم 16 مدل گرافیکی GTX1080 ,و 4.5 گیگا هرتزی

سلام...ببخشید من تازه بازی رو نصب کردم ولی تا جایی که مینویسه لودینگ بیشتر نمیاد..میشه خواهش کنم بگید جریان چیه؟؟پوشه کرک کدومشه؟؟باید کجا کپی بشه ممنون
پاسخ:
رو ایکون بازی کلیک کنید و تو قسمت properties برید و open file location رو بزنید تا وارد محل نصب بشید بعد از اون دنبال پوشه crack بگردید
سلام 
بازی resident evil 4 HD صحنه اهسته س
راه حلی نداره؟
پاسخ:
دوست عزیز همین پستی که زیرش نظر نوشتید رو بخونید 
سلام ببخشید من تازه لب تاب خریدم میخواستم بدونم واسه نصب این باری نیاز به برنامه ای برا باز شدنش هست یا نه؟؟؟؟تا الان هیچ برنامه ای نریختم تو لب تاب  ...اک برنامه ای برا باز کردن بازی ها لازمه تطفا بگین چی دانلود کنم

پاسخ:
اگه رو لب تابتون گرافیک نصب باشه نیازی به نصب هیچ چیزی نیست که البته فکر کنم باید نصب باشه 
۱۰ اسفند ۹۶ ، ۱۰:۵۶ سنگ مصنوعی
سلام.ممنون خیلی عالی بود
سلام من بازی رو دانلود کردم ولی وقتی میخوام واردش بشم ارور میاد: سی دی رو وارد کنید. چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
مشکلاتتون رو در انجمن ها نرم افزاری مطرح کنید
سلام من مشکلم درست عمل نکردن دکمه RZ یا همون دکمه شوکر سمت راست میشه ای دی تلگرامت رو بدی که دقیق مشکلم رو بگم ممنون 
اقا چرا تو بیوهزرد موس نمیشه استفاده کرد تو تنظیماتشم نیس

پاسخ:
دوست عزیز چنین چیزی امکان نداره شما وارد بازی که میشی اگه دسته گیمینگ به کامپیوتر وصل باشه که اگه یک دکمشو فشار میدی کنترل به دسته انتقال داده میشه اگه دوباره یکی از دکمه های کیبورد رو بزنی کنترل میره به کیبورد موس حالا احتمالا درایو موستون مشکل داره یا با بازی ها سازگار نیست و یا درایوش درست روی کامپیوترتون نیست که اگه حل نشد با یک موس دیگه امتحان کنید یا ویندوزتون رو دوباره نصب کنید البته اگه رو هیچ بازی امکان استفاده از موس نبود ویندوزو دوباره نصب کنید .
سلام تو رو خدا بگید مشکل چیه // نصب کردم ولی وقتی رو آیکون بازی کلیک می کنم نمیره تو بازی
۲۳ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۳۴ قیمت سنگ مصنوعی
سلام.ممنون بابت مطالب خوبتون.وب خیلی خوبی دارید.خیلی عالی و مفید بود
سلام من رزیدنت اویل 4 رو با دسته تموم کردم حالا ک میخام دوباره بازی کنم همه تنظیمات دسته بهم خورده...هرکاری هم میکنم درست نمیشه مثلا نمیدوئه یا دکمه های هدف و تیر عوض شده چیکار کنم؟
سلام میشه خواهش کنم نحوه اتصال دسته به بازی رو بذارید.
دسته ام مدل ps2 هستش.
ممنون
اقا جان من یکی کمکم کنه اولا همچین مشکلی نداشتم ، وسط بازی پنج دقیقه که بازی میکنم خودش از بازی میپره بیرون هیچ اروری هم نمیده چیکار باید بکنم؟ داخل بازی میشم فقط تو بازی اصلی اینجوریه ، پنج دقیقه که بازی میکنم از بازی میپرع بیرون
سلام من بازیرو نصب کردم بعدش رفتم داخل بازی وقتی میزنم روی new  game وارد بازی نمیشه و توی صفحه لودینگ میمونه
میشه کمک کنی