مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

سلام به گیمر ها و دنبال کننده های عزیز و طرفدارای گیم های ترسناک . وبسایت Revil4 یک مرجع تخصصی و بزرگ در زمینه نقد و بررسی و تحلیل جدیدترین اخبار دنیای بازی های ترسناک و راهنمایی و به اشتراک گذاشتن نظرات ، ایده ها و گیمپلی طرفداران و گیمر های هارور هست ..
اگر مطلب ، فن آرت ، و ... برای نمایش در وب با اسم خودتان و نظری در خصوص وب سایت دارید و یا میخواهید به عنوان نویسنده به فعالیت در سایت بپردازید به بخش
" تماس با ما " مراجعه کنید ..

revil4.blog.ir


www.aparat.com/sobhan1408

رزیدنت اویل 4

سلام شاید براتون پیش اومده باشه برای کشتن کسی در اویل 4 گلوله و مهمات زیادی خرج شه و ادامه راه براتون سخت شه پس مطلب زیر رو کاملا بخونید تا راحت تر بر اونها غلبه کنید

روش کشتن Dr. Salvador یا اره برقی
با تفنگ های قوی مثل مگنوم شات گان و ... سرش را حدف قرار داده و از نزدیک شدن به او خود داری کنید


روش کشتن J. J یا گاندو های مثلثل دار
از دور : با اسنایپر سرش را حدف قرار دهید سپس هنگامی که شلیک می کند قایم شوید ( این راه کمی طول می کشد)
از نزدیک( در بعضی جاها امکان پذیر است ): به او نزدیک شده و با مگنوم یا کیلر 7 سرش را هدف قرار دهید


روش کشتن سگها
مرتب با شات گان آن ها را هدف قرار داده و جا به جا شوید تا نتوانند بر رویتان بپرند


روش کشتن Novistador یا حشرات عظیم جثه نامرئی

با تفنگ های قوی  به آن ها شلیک می کنیم یا می گذاریم نزدیک شوند سپس با لگد آن ها را به زمین انداخته و با کلت می کشیمشان


روش کشتن Garrador یا همان کور های چنگک دار
با Mine Thrower به پشتش شلیک میکنیم تا زانو بزند سپس با مثلثل یا شات گان به انگل روی کمرش شلیک می کنیم


روش کشتن Armadura یا شوالیه ها
 با قویترین اسلحه بی وقفه به سرشان شلیک کنید تا نتوانند به شما نزدیک شوند


روش کشتن Regenerator/ Iron Maiden
قبل از به دست آوردن دوربین مادون قرمز : با شات گان یا یو زی با وسط شیکمشان شلیک کنید
بعد از به دست آوردن دوربین مادون قرمز: با اسنایپر مجهز به دیربین مخصوص به قده های درون بدنشان شلیک و سپس ( در تیغ دار ها ) با شات گان یا یو زی بهشان شلیک کنید


روش کشتن بادیگارد سالازار (اون موجود سیاه که شبیه سوسکه ) 

اول از ضرباتش جاخالی بدین به اون اتاق اخری برین اون دکمه رو بکشین و کنار کپسول ها برین هر وقط پایین اومد کپسول رو بندازین تا یخ بزنه بعد با یه اسلحه قوی بهش شلیک کنید همینطور که ادامه بدین تا میمیره

روش کشتن غول بزرگ و غول پیکر 
ابتدا میتونید با نارنجک و یا ار پی جی اونو ضعیف کنید (با اسلحه های دستی هم میتونید این کارو بکنید ) بعد که ویروس جی از کمرش بیرون اومد با اسلحه tmp با مسلسل به ویروس شلیک کنید تا بمیره .

برای کشتن زامبی های معمولی هم که همه میدونن مغز و قلبشون اسیب پذیره
امید وارم مفید بوده باشه

نظرات  (۸)

بدک نیست کسی که 10 بار بره خوب میدونه اینارو ما که خیلی رفتیم سبحان منم هم سن تو هستم 13 سال من که زیاد رفتم  رکورد زمانیم 3:26:39 اینه این رکورد یادم مونده برا 3 سال پیشه الان دیگه بازی نمیکنم 
پاسخ:
منم دیگه بخوامم بازی کنم وقت ندارم!
:ِ خخ 
عالی بود ولی من سه ساله دارم چهار رو بازی میکنم ولی نمیتونم تمومش کنم سخته الان تازه مبارزه اول با کراوزر هستم 
پاسخ:
خخخخخخخ منم اولین بار 2 سال روش بودم اما واقعا خوش بهالت اول راهی
خیلی باهاله بازیش ولی من مرحله اخر با ایدا گیر کردم انجا که میره درو باز میکنه بعد با سدلر میجنگه اونجا برا من هنگ میکنه
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۴:۳۱ امیرحسین مشهور
ببخشید برای مطلب بالا اشتباه نوشتم میخواستم در باره اون حیوان بدونم من اون سه تا واگن رد کردم ولی اونجا که تخت سنگ اون تونل اونجامونودم تیر میزنم و تا اونجای که پنجه قوی میشه رفتم اونجا داد میزنه موندم بقل بشکه میبرم میترکونم نمیره چیکار کنم راهنمای کنید
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۴:۳۴ امیرحسین مشهور
کسی میدونه جواب بده

سایت خیلی خوبی دارید 
امیدوارم موفق باشید
https://youmovise.com/

پاسخ:
3>

من تقریبا ۷۲  بار  تا آخر بردمش  بار اول  که رفتمش  فقط ۱۰ ساعت طول کشید 

پاسخ:
سپاس از نظرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی