مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

سلام به گیمر ها و دنبال کننده های عزیز و طرفدارای گیم های ترسناک . وبسایت Revil4 یک مرجع تخصصی و بزرگ در زمینه نقد و بررسی و تحلیل جدیدترین اخبار دنیای بازی های ترسناک و راهنمایی و به اشتراک گذاشتن نظرات ، ایده ها و گیمپلی طرفداران و گیمر های هارور هست ..
اگر مطلب ، فن آرت ، و ... برای نمایش در وب با اسم خودتان و نظری در خصوص وب سایت دارید و یا میخواهید به عنوان نویسنده به فعالیت در سایت بپردازید به بخش
" تماس با ما " مراجعه کنید ..

revil4.blog.ir


www.aparat.com/sobhan1408

مود خدای جنگ برای رزیدنت اویل 4

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۳۳ ب.ظ

http://puu.sh/fGwSh/6b86a878db.jpg

+ مود خدای جنگ برای بازی رزیدنت اویل 4 +

"به درخواست یکی از دنبال کنندگان عزیز دوباره قرار گرفت"

دوستان این مود تقریبا شامل همه ی بازی (بجز بعضی مکان ها و اسلحه ها و ...) میشه و همشون رو به سبک خدای جنگ تغییر میده!

نصب مود هم بسیار سادس و فقط یه جایگزینی میخواد که باید فایل های مودو توی پوشه ی نصبی بازی بریزین و خودش وفق پیدا میکنه. (آنتی ویروس بهتره خاموش باشه)

لینک دانلود با صداگذاری: Download              لینک دانلود بدون صداگذاری: Download


اطلاعات:

کریتوس به جای لیون، آفرودیت به جای ایدا، زئوس به جای کراوزر و ...


تصاویری از این مود:


http://puu.sh/fGwAf/f24473d54a.jpg

http://puu.sh/fGwFJ/76bb32defd.jpg

http://puu.sh/fGwIP/cc1e253442.jpg

http://puu.sh/fGwQ3/10acc7833a.jpg

http://puu.sh/fGwTN/8087148393.jpg

نظرات  (۲۰)

چقدر با حاله
پاسخ:
حتما اینطوره! :)
واقعا سایتتون عالیه فقط میخواستم ببینم که میشه تا آخر بازی رزیدنت اویل 4 کت لیان تنش باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
اره فک کنم
فقط اگه میشه زود جواب بدین.
پاسخ:
بزارید مدیر برگرده من این پستو نذاشتم
من منتظرم....
پاسخ:
بله میشه
تو رو خدا من یک جواب قانع کننده میخوام.
پاسخ:
بله میشه
مگه میشه دوباره از تنش درش بیارن ولی توی اون دمو ها نیست
چون اونارو نمیشه دستکاری کرد
چجوری میشه راهش رو بهم بگین لطفا
پاسخ:
جوابتونو تو نظر قبلی دادم
پس نمیشه؟؟؟؟
سلام خسته نباشید میشه مد اره برقی برای بازی رزیدنت اویل 4 بزارید
فرق صدا دار با بدون صدا چیه؟
آقا من همه اون پوشه هارو ریختم تو پوشه Bin هیچ فرقی نکرد چیکار کنم؟
پاسخ:
فک کنم نسخش فرق داره. کلا این بازی نسخه های زیادی داره فک کنم 3 یا 4 تا که مشکلاتشم زیاد کرده.
ببینین عکسی که اول بازی میاد کریتوس هست ولس وقتی که بازی میکنم آدمم همون لیون هست کریتوس نیست چیکار کنم که کریتوس بشه؟
پاسخ:
کامل نیست، یا درست دانلود نشده یا حذف شده.
ترو خدا کمک کنین میخوام کریتوس بشم
رو رزیدنت اویل اپدیت اچ دی یعنی uhdبریزیم

پاسخ:
فک نکنم برا hd هم بشه
سلام چرا فایل من زیپ است و باز نمی شود
پاسخ:
شاید کامل دانلودش نکردی یا برنامه مورد نیازشو نداری.
سلام .من بازی رو دانلود و از حالت فشرده خارج میکنم میریزم تو پوشه بازی ولی تغییری نمیکنه وقتی میزنی که سلاحا بیاره ارور میده میاد بیرون .لطفا کمک کنید دوستان
پاسخ:
سلام. این برای نسخه ی قبلیه، فک کنم مال شما جدیدتره که تغییر نمیکنه.
این پچ (مود) رو باید رو چه ورژنی از بازی اجرا کرد؟ ممنون میشم بگید
ببخشید چه توری لیان راجا بجا کنم روی ایکس باکس

نمیشه این الکیه

روی لینک دانلود میزنم دانلود نمی کنه

پاسخ:
احتمالا لینک ها قدیمی شدن فایل ها رو بنده ندارم در اینترنت سرچ کنید یا به انگلیسی بزنید 
god of war mod resident evil 4 

سلام چجوری باید بریزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی