مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

سلام به گیمر ها و دنبال کننده های عزیز و طرفدارای گیم های ترسناک . وبسایت Revil4 یک مرجع تخصصی و بزرگ در زمینه نقد و بررسی و تحلیل جدیدترین اخبار دنیای بازی های ترسناک و راهنمایی و به اشتراک گذاشتن نظرات ، ایده ها و گیمپلی طرفداران و گیمر های هارور هست ..
اگر مطلب ، فن آرت ، و ... برای نمایش در وب با اسم خودتان و نظری در خصوص وب سایت دارید و یا میخواهید به عنوان نویسنده به فعالیت در سایت بپردازید به بخش
" تماس با ما " مراجعه کنید ..

revil4.blog.ir


www.aparat.com/sobhan1408

گانادو ها

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۱۵ ب.ظ

         Villagers 

             Zealots

          Militia


معنی این کلمه در زبان اسپانیایی گله و اراذل و اوباش می باشد .  آنها انسان های معمولی ای هستند که ذهنشان توسط انگل لاس پلاگاس کنترل می شود .
برخلاف زامبی ها به نظر می رسد ظاهری بیشتر شبیه به انسان دارند و هوش و ادراک خودشان را حفظ کردند و کاملا قادر به صحبت کردن هستند و کارهای روزمره را انجام میدهند (کارهای پیچیده مثل حمام ) ، اما با این حال تحت کنترل کامل Osmund Saddler هستند ، او به احتمال زیاد این کار و همچنین رساندن دستورات  را به احتمال زیاد از طریق امواج صدای قوی انجام می دهد ، که توسط لاس پلاکاس که در بدن همه ی گانادو ها وجود دارد ناشی می شود . اگرچه استفاده از امواج صدا صرفا یک نظریه است ، و هیچ بحثی در مورد اینکه چگونه از خانه یا جایی که آنجاست می تواند با استفاده از لاس پلاگاس گانادو ها را کنترل کند ، این در نبرد آخر لیان با رهبر مجاهدین کاملا آشکار بود . پلاگا بعث شده است که گانادو ها ترس از مرگ خودشان را از دست بدهند ، برای مثال می توان به ادامه دادن جنگشان با یک مامور مسلح (لیان) اشاره کرد چون بیشتر آنها با سلاح های سرد جمله می کردند و شانس بسیار کمی در مقابل شلیک های گلوله که باعث مرگشان می شد داشتند .

گانادو ها تاحدودی از زامبی ها پر دوام تر هستند ، اگر یک انسان معمولی عاجز شود کار های کمی از دستش بر می آید اما گانادو ها با توجه به این که فراتر از انسان هستند و تحمل درد زیادی را دارند هنوز توانایی حمله را دارد . یک گانادو به قدری قوی است که می تواند یک انسان بالغ را بالای سر ببرد و به آسانی پرتاب کنید . گانادو ها تاکتیکی کار می کنند و تلاش می کنند که بازیکن را محاصره کنند ، حمله های آنها لایه لایه و در مدت زمان کوتاه با استفاده از سلاح های سرد می باشد ، و حتی به پهلو یا به اطراف بازیکن می خزند تا از پشت سر حمله کنند . همه ی گانادو ها ارگانیسم پلاگا را که در درونشان وجود دارد را با خود حمل می کنند . هنگامی که یک گانادو زخمی بشود و یا بمیرد ممکن است  پلاگا از گردن گانادو به صورت آشکار بیرون بیاید و بدن را تا زمان نابودی اش کنترل کند .

سه نوع اصلی گانادو در بازی وجود دارد که همه ی آنها در فرقه ی Los Illuminado هستند و از  Osmund Saddler  دستور می گیرند . که از لحاظ ظاهری عبارت اند از :

1- روستاییان           2-  راهبان و مجاهدین               3- شبه نظامیان و ارتش خصوصی سدلر    


انسان ها در طول حنگ داخلی اسلاو شرقی آلوده به پلاگا بودند که به عنوان گانادو نیز اشاره شد ، هرچند که بسیاری از آنها بیشتر شبیه ماجینی بودند .

نظرات  (۲)

چرا زامبی های اره به دست را توضیح ندادین

ابول حساب با ولتون حال کردم و از زحماتتون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی