مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

سلام به گیمر ها و دنبال کننده های عزیز و طرفدارای گیم های ترسناک . وبسایت Revil4 یک مرجع تخصصی و بزرگ در زمینه نقد و بررسی و تحلیل جدیدترین اخبار دنیای بازی های ترسناک و راهنمایی و به اشتراک گذاشتن نظرات ، ایده ها و گیمپلی طرفداران و گیمر های هارور هست ..
اگر مطلب ، فن آرت ، و ... برای نمایش در وب با اسم خودتان و نظری در خصوص وب سایت دارید و یا میخواهید به عنوان نویسنده به فعالیت در سایت بپردازید به بخش
" تماس با ما " مراجعه کنید ..

revil4.blog.ir


www.aparat.com/sobhan1408

معرفی سازمان BSAA

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۲۸ ب.ظ

خب با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و بازدید کنندگان وبلاگ

امروز میخوام یکی از سازمان های معروف و مورد علاقه ی معروف رزیدنت اویلو بهتون معرفی کنم

که هر چند همه ی کسانی که رزیدنت اویل رو بازی کردن تا جایی اسمشو شنیدن




Bioterrorism Security Assessment Alliance (BSAA)

گروه ضد حملات بیولوژیکی وتروریستی.

                                       

                                                                             

گروه ضد حملات بیولوژیکی و تروریستی یا خلاصه شده با نام( بی اس ای ای)  سازمانی است که به دستور فدراسیون شرکت دارویی به خواسته ی رییس جمهور ایالت متحده امریکا و بیشتر به خواسته ی سازمان ملل متحد برای مبارزه و جلوگیری و نابود کردن تروریست های بیولوژیکی ساخته شده.


یکی از وظایف های این گروه از بین بردن B.O.W.s و مبارزه با ساخت سلاح های بیولوژیکی امبرلا که به صورت غیر قانونی در بازار های سیاه به تروریست های بیولوژیکی فروخته میشود. گروه بی اس ای ای از افراد پیشرفته در تکنولوژی و در زمینه کاربرد با انواع سلاح ها بوجود آمده است. گروه بی اس ای ای در همه قاره ها شعبه به خصوص خود را دارد. در امریکا. اروپا و افریقا. کارکنان گروه بی اس ای ای تمرین های مخصوص برای مبارزه با B.O.W.s  و بقیه آلودگان به ویروس  دیده اند را به استخدام خود درمیاورد که بیشتر انها از ارتش ها میباشند.

و دفتر مرکزی بی اس ای ای در انگلستان قرار دارد.


پیدایش گروه


گروه توسط افرادی به نام کریس ردفیلد. جیل ولنتاین و کلیور او آر برایان و 8 نفر از اعضای دیگری بوجود امد.  بعد از سقوط امبرلا تروریست های بیولوژیکی در سال 2004 در جزیره تراگریژیا
دست به استفاده از ویروس "ابیاس" زده و شهر را به نابودی کشانده. و همین تروریستها این ویروس را در کشتی تفریحی " کویین زنوبیا" نیز پخش کرده اند. گروه بی اس ای ای برای بررسی و نجات بازماندگان به آنجا اعزام شده ولی وقتی که فهمیدند تروریست ها آن هارو فریب داده اند و هردو گروه را در دو کشتی متفاوت ولی از نظر ظاهری شبیه به هم انداخته اند که گروه برای به هم رسیدن خود تلاش میکنند. و بی اس ای ای بعد از افشا گری راز های اف بی سی که در این الودگی نیز نقش داشته است این گروه را از هم میپاشوند و کریس و جیل برای پیدا کردن دومین قصر اسپنسر راهی میشوند.

در سال 2006 کریس و جیل یکی دیگر از مخفیگاه های اسپنسر کسی که در ساخت شرکت امبرلا نقش اساسی داشته است را میابند. ماموریت انها این بود که اسپنسر را دستگیر کنند ولی طی حوادثی ماموریت بر طبق نقشه پیش نرفته و انها فهمیدند که البرت وسکر زنده است و زمانی که قصد کشتن کریس را داشته جیل با فداکاری کردن جان خود وسکر و خود را از پنجره قصر به بیرون پرت میکند. بعد از آن گروه بی اس ای ای تمام محوطه پایین قصر را میگردند ولی هیچ نشانی از ان دونفر را پیدا نمیکنند.

وسکر جیل را که به شدت زخمی شده بود نجات میدهد . او دریافت بوسیله ویروس تی ضعیفی که در بدن جیل وجود دارد میتوانید ویروسی به نام اوروبوز بسازد و همینطور یک راه درمانی برای جلوگیری از هیولا شدن خود از جیل استفاده کند. همانطور که وسکر این نقشه هار را عملی کرد محفظه ای که ویروس اروبوز را در خود جای داده بود را به سینه جیل چسباند تا بتواند او را تحت فرمان خود کنترل کند و تبدیل به موجودی وحشی کند.

در 2008 "شوا الومار" به تیم بی اس ای ای شعبه افریقا  ملحق شد که به عنوان خواهر کوچیک تیم شناخته شد.


حادثه کیجوجو

در مارچ 2009 کریس و شوا  به دنبال مردی به نام " ریکاردو اروینگ" که ویروس را در بازار سیاه به فروش گزاشته بود و ویروس به طور مرموزی در افریقا پخش شده بود راهی شدند.

آنها به جز انکه به نوعی ویروس جدید به نام "اوروبوز" پی بردند بلکه البرت وسکر و جیل ولنتاین را زنده یافتند. کریس متوجه چیزی که روی سینه جیل است میشود که باعث کنترل او و حرکاتش میشود. بعد جدا کزدن او از بدنش جیل کمک زیادی به کریس میکند و به انها هشدار میدهد که جلوی وسکر را با یکی از "انتی بادی" هایی که به دست خود ساخته را بگیرد.
انها بعد از نابود کردن وسکر توانستند جان سالم از آن ملحکه به در ببرند.


نیو آمبرلا

در دسامبر 2012 بی اس ای ای متوجه تروریست هایی در اروپا در شهر ادونیا شدند. گروه بی اس ای ای کریس و پیرز نیونس و چند نفر را اعزام این ماموریت کردن ولی طی اتفاقی تمام افراد تیم توسط شخص مرموزی الوده به ویروس سی شده و فقط پیرز و کریس توانستند جان سالم بدر ببرند.

6 ماه بعد از اون کریس بخاطر از دست دادن تمام افرادش تبدیل به یک مرد دائم الخمر و معتاد شد و خودش را به کلی گم کرده بود که پیرز نیونس توانست کاپیتانش را به بی اس ای ای دوباره بازگرداند. بخاطر پخش شدن ویروس در تال اوک امریکا و در لنشینگ چین دو گروه متفاوت بی اس ای ای در چین و گروه مامورین رییس جمهور در امریکا شروع با مبارزه و افشاگری رازهایی شدند. سر انجام تمام این ازمایشات زیر سر "درک سی سیمنز" بود که هلنا و لیان ( مامورین رییس جمهور) توانستند انرا از بین ببرند و پخش ویروس هم زیر سر کارلا رادمس کلون و کپی ژنتیکی از ایدا ونگ توسط سیمنز ساخنه و متولد شده بود بود. که بدست ایدا ونگ اصلی به ارامش میرسد.

ولی در ازمایشگاه زیر اقیانوسی نیو امبرلا در طی حادثه ای یکی از افراد بی اس ای ای به نام پیرز نیونس جان خود را فدا کرده و با نجات دادن کریس و نابود کردن B.O.W.s و تبدیل شدن خود به ویروس جواوو مرگ دردناک برای خود بوجود اورد.


یونیفورم

استاندارد و اصلی ترین یونیفورم بی اس ای ای لباس یک سره و طوسی رنگ است که در دو طرف بازوان           

علامت انحصاری بی اس ای ای چسبیده شده است.


اسلحه ها

بی اس ای ای بیشتر از مسلسل های قوی استفاده میکند ولی بستگی به خود فرد و مهارتش در تیر اندازی باشد. بی اس ای ای انواع سلاح سرد و گرم را در اختیار کارکنان خود و با توجه به مهارتهای انها قرار میدهد. پیرز نیونس بخاطر اینکه تک تیرانداز ماهری بود از اسلحه  MP-AF استفاده میکرد و مسلسل دستی اش  Anti-matériel rifle بود.


البته بی اس ای ای یک دستگاه اسکنر بیولوژیکی دارد که میتوان به کمک آن بدن موجودات بیولوژیکی را اسکن کرد. این دستگاه را  Quint Cetcham هکر ماهر و زبر دست گروه بوجود اورد.
که وقتی این اسکن به 100% برسد یک گیاه سبز به شما میدهد.

همچنان بی اس ای ای وسایل جنگی و حمل نقل نیز در اختیار کارکنان قرار میدهد. مانند جیپ های جنگی .HMV . هلیکوپتر ها و قایق های تفنگدار و ......

WWW.RESIDENTEVIL.IR

۹۵/۰۱/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
sobhan rezayi

BSAA

نظرات  (۱)

وبت واقعا عالیه.به منم سر بزن .مرسی
پاسخ:
حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی