مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

سلام به گیمر ها و دنبال کننده های عزیز و طرفدارای گیم های ترسناک . وبسایت Revil4 یک مرجع تخصصی و بزرگ در زمینه نقد و بررسی و تحلیل جدیدترین اخبار دنیای بازی های ترسناک و راهنمایی و به اشتراک گذاشتن نظرات ، ایده ها و گیمپلی طرفداران و گیمر های هارور هست ..
اگر مطلب ، فن آرت ، و ... برای نمایش در وب با اسم خودتان و نظری در خصوص وب سایت دارید و یا میخواهید به عنوان نویسنده به فعالیت در سایت بپردازید به بخش
" تماس با ما " مراجعه کنید ..

revil4.blog.ir


www.aparat.com/sobhan1408

The Evil Within 2 توسط شینجی میکامی کارگردانی نخواهد شد

همان‌طور که می‌دانید تا چند ماه دیگر دنباله‌ای جدید بر عنوان The Evil Within عرضه خواهد شد ولی شاید طرفداران از شنیدن اینکه کارگردانی این نسخه برعهده "شینجی میکامی" نیست کمی سورپرایز شوند. به جای آن وی تنها به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور خواهد داشت.

 به نقل از GameRant دلیل اینکه چرا "میکامی" کارگردانی The Evil Within 2 را برعهده ندارد، مشخص نیست؛ شاید در حال کار برروی پروژه دیگری برای Bethesdaa بوده با شاید هم تصمیم گرفته کمی از دنیای ساخت و توسعه بازی فاصله بگیرد.

البته جای نگرانی نیست چرا که کارگردان The Evil Within 2 یعنی "جان جوهاناس" از بازی اول در کنار "میکامی" بوده و وظیفه کارگردانی دو DLC نسخه اول بازی یعنی The Assignment و The Consequencee را نیز برعهده داشته است.

مطئنا بعضی از افراد به خاطر عدم حضور "میکامی" ناامید شده‌اند؛ هرچه باشد در وهله اول حضور وی در نسخه اول به عنوان کارگردان و طراح آن را به عنوانی ترسناک و جذاب تبدیل کرده بود. البته اینکه یک سری توسط کارگردانی معروف ساخته شود و نسخه‌های بعدی آن به دست بقیه افراد سپرده شود، چیز جدید و غیرمعمولی‌ـی نیست و پیش از این نیز شاهد نمونه‌های این‌ چنینی بوده‌ایم.

هنوز مشخص نیست "شینجی میکامی" به عنوان تهیه‌کننده تا چه حد برروی بازی نظارت خواهد داشت ولی آن طور که از تریلر‌های آن مشخص شده، The Evil Within2 در زمینه‌هایی نظیر صداگذاری و روش‌های ایجاد ترس در حد واندازه‌های نسخه قبلی ظاهر شده است؛ البته در نظر داشته باشید که در تریلر‌ها تنها بخش کوچکی از بازی قابل رویت است.

شایان ذکر است که The Evil Within در هنگام عرضه چندان انتظارات را برآورده نکرد و نتوانست آن طور که باید مورد توجه طرفداران و منتقدان قرار بگیرد و شاید حضور کارگردانی جدید بتواند تغییری در آن ایجاد کند.

The Evil Within 2 در تاریخ 13 اکتبر (21 مهر) برروی کنسول های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. 


منبع :: پردیس گیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی