مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

مرجع تخصصی نقد و بررسی Resident Evil و بازی ها ترسناک

مرجع شیاطین مقیم : Revil4

سلام به گیمر ها و دنبال کننده های عزیز و طرفدارای گیم های ترسناک . وبسایت Revil4 یک مرجع تخصصی و بزرگ در زمینه نقد و بررسی و تحلیل جدیدترین اخبار دنیای بازی های ترسناک و راهنمایی و به اشتراک گذاشتن نظرات ، ایده ها و گیمپلی طرفداران و گیمر های هارور هست ..
اگر مطلب ، فن آرت ، و ... برای نمایش در وب با اسم خودتان و نظری در خصوص وب سایت دارید و یا میخواهید به عنوان نویسنده به فعالیت در سایت بپردازید به بخش
" تماس با ما " مراجعه کنید ..

revil4.blog.ir


www.aparat.com/sobhan1408

9 بازی برتر ترسناک و تلاش برای بقا در سال 2017

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۰ ب.ظ

بازی‌های ترسناک همیشه محبوب بوده‌اند. ۲۰۱۷ سالی است که قصد دارد بازی‌های واقعا ترسناک و هچنین تلاش برای بقا را برای پلتفرم‌های Xbox One ,PlayStation 4 و PC به همراه خود بیاورد. آماده باشید برای فرار، مخفی شدن یا مبارزه برای زنده ماندن. همه این‌ها به خود شما بستگی دارند. در این مقاله ۹ بازی برتر ترسناک و تلاش برای بقا را جمع‌آوری و لیست کرده‌ایم که این بازی‌ها در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهند شد. برای معرفی و بررسی این بازی‌ها با revil4 همراه شوید.

Project Wight (1

بازی Project Wight یک بازی جهان باز ترسناک است که در دوره وایکینگ‌ها در منطقه‌ای از اسکاندیناوی اجرا می‌شود. این بازی درباره‌ی اجازه دادن به مردم، برای بیان خشم خود در مورد وضعیت جهان در حال حاضر می‌باشد. در این بازی شما در نقش هیولایی هستید که آخرین بازمانده از گونه خود می‌باشد و توسط انسان‌ها شکار شده است. او به دنبال خانواده خود می‌باشد. موجودات فرا طبیعی که می‌توانند با استفاده از قدرت‌های خود و صدمه زدن به انسان‌های شکارچی از خود محافظت کنند.

Conan Exiles (2

بازی کونان یک بازی جهان باز تلاش برای بقا است. شما در این بازی به عنوان تبعیدی‌هایی هستید که در سرزمین‌های وحشی کونان برای بقای خود در برابر حیات وحش می‌جنگید. در چنین جهان غنی از تاریخ شما باید دانش و اسرار تمدن‌های گذشته را کشف کنید در عین حال که تمدن خود را می‌سازید. برای شکست دادن دشمنانتان بر آنها تسلط داشته باشد. بازی در دو بخش تک نفره و چند نفره قابل اجرا است.

۳) Last Year

بازی Last Year یک بازی ترسناک می‌باشد. در این بازی پنج نفر در قالب یک تیم مقابل یک نفر قرار می‌گیرند. بازی به این صورت است که پنج بازیکن در نقش دانش آموزانی هستند که قصد فرار از دبیرستانی را که در آنجا گیر افتاده‌اند دارند و یک نفر به عنوان قاتل باید از فرار آن‌ها جلوگیری کند. تیم دانش آموزان باید برای فرار از دبیرستان به دنبال ذخایر و منابع باشند. همچنین قایق‌های مسلحی در شرق دبیرستان وجود دارند برای فرار از راه دریاچه. بازیکنی که نقش قاتل را دارد می‌تواند قاتل‌های مختلف با قابلیت‌های متفاوتی را انتخاب کند. قاتل باید کمین کند و قبل از فرار، دانش آموزان را به قتل برساند.

۴) Prey for the Gods

یک بازی جهان باز و تلاش برای بقا است که در یک جزیره متروکه منجمد اجرا می‌شود و شما تنها قهرمان بازی هستید که باید برای بقای خود با غول‌های بزرگ و منحصر فردی مبارزه کنید. باید برای شکست غول‌ها از نقاط ضعفشان استفاده کنید و در مواقع مناسب از حملات عظیم و خانمان سوزشان فرار کنید. تعادل را به زمین بازگردانید و علت سرمای بی پایان را پیدا کنید. در تریلری که از بازی پخش شده است قلعه در دور دست دیده می‌شود که به نظر می‌رسد مقصد بازیکن آنجا است.

۵) State of Decay 2

از سری بازی‌های مبارزه با زامبی که جهان باز است. بازی در دو بخش انفرادی و گروهی قابل اجرا می‌باشد. برای جستجو در محیط آخرالزمانی به صورت گروهی حرکت کنید. هر بازمانده در بازی یک شخصیت، نگرش، سلاح و … دارد که توسط بازیکن قابل تغییر هستند.

۶) Resident Evil 7

در چنین لیست‌هایی همیشه انتظار حضور نام Resident Evil را داریم. این قسمت (Biohazard) ورود بازی به سری ۱۱ام می‌باشد. بازیکن می‌تواند از سلاح‌های گوناگون مانند تپانچه، تفنگ ساچمه‌ای، شعله افکن‌ها و مواد منفجره برای نابود کردن دشمنان خود که «جهش یافته» نامیده می‌شوند، استفاده کند. این بازی را در کنسول PS4 از ابتدا تا آخر می‌توان توسط هدست واقعیت مجازی شرکت سونی اجرا کرد اما مکانیک گیم پلی اصلی، بین دو حالت ساده و توسط هدست یکسان خواهد بود.

۷) Escape from Tarkov

یک بازی شوتر شخص اول و تلاش برای بقا می‌باشد. بازیکنان در ۲ تیم رو در روی هم به مبارزه و رقابت می‌پردازند. محیط بازی در یک شهر متروکه در روسیه است که باید با همکاری دوستان خود تیم حریف را شکست دهید. بازیکن باید برای شخصیت خود در بازی غذا پیدا کند، بیاشامد، زخم‌هایش را درمان کند و از امواج رادیویی دوری کند تا بتواند از خطرات محیط خود جان سالم به در برد. بازی دارای سطح بالایی از نظر واقع گرایی در هر دو زمینه گرافیک و گیم پلی است.

۸) Wild

Wild یک بازی ماجراجویی، تلاش برای بقا جهان باز است. مجموعه‌ای در دوره نوسنگی (۵۰۰-۶۰۰۰سال پیش از میلاد). برای حفظ بقای زندگی خود و موجودات محیط اطراف باید یک محیط خصمانه را کنترل کنید. از حیوانات کوچک برای جاسوسی استفاده کنید و برای مبارزه با انسان‌ها و حیوانات دیگر از موجودات بزرگ کمک بگیرید. حیوانات را می‌توان بانیروهای جادوگری مختلفی در اختیار خود قرار داد. در دنیای دوستان خود می‌توانید هزینه صرف کنید تا دنیای آن‌ها پایدار باقی بماند.

۹) Hello Neighbor

دزدکی به خانه همسایه بروید و از رازهای پنهانی که در زیرزمین خانه قرار دارند پرده بردارید. شما در مقابل هوش مصنوعی پیشرفته‌ای قرار می‌گیرید که حرکات شما را یاد می‌گیرد و از آن‌ها تقلید می‌کند. برای ورود به خانه راه‌های گوناگونی وجود دارند، برای مثال از پنجره‌ای که در پشت ساختمان است وارد خانه شوید ولی ممکن است در آن‌جا تله خرس گزاشته شده باشد، یا از در جلویی به خانه بروید اما مراقب دوربین‌ها باشید که شما را می‌بینند. هنگامی که شما در حال فرار از دست همسایه خود هستید او از میانبرهایی برای پیدا کردن شما استفاده می‌کند. این همه‌ی آن چیزی است که شما باید در ورود به خانه و کشف اسرار آن بدانید.

revil4.blog.com

نظرات  (۱)

۱۶ آذر ۹۶ ، ۲۰:۵۲ سعید صفاری
با سلام
وبلاگ جالب و جاذبی داری از مطالبش لذت بردم
حتما به وبلاگ منم سر بزن و نظرتو بگو چون نظرت واسم مهمه
با تشکر
پاسخ:
:) موفق باشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی